دیوید بکام قصد دارد کریستیانو و مسی را به «اینتر میامی» ببرد

این تیم برای اولین بار در لیگ برتر حضور خواهد داشت

بکام به دنبال بهترین ستارگان دنیاست -Lluis GENE / AFP

دیوید بکام، مالک بخشی از باشگاه فوتبال اینتر میامی « Inter Miami»، گفت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اهداف بالقوه این تیم‌ هستند. ‌ 

در آستانه اولین حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال بکام به تمایل این باشگاه به گسترش فعالیت‌هایش تاکید کرد که به دنبال بهترین استعدادهای دنیاست.

 پروژه بکام، پس از هفت سال سخت همراه با موانع و مشکلات در مسیر پیشرفت تاسیس، این تیم عاقبت روز یکشنبه و با بازی در مقابل تیم باشگاه فوتبال لس‌انجلس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آمریکا، آغاز به کار می‌کند. 

 بکام ۱۳ سال پس از پیوستن به باشگاه فوتبال لس‌انجلس گلکسی از رئال مادرید، از راه‌اندازی تیم خود با بازیکنان کهکشانی در ساوت بیچ «South Beach»، از جمله با حضور سوپراستارهای بارسلونا و یوونتوس، خبر داده است.

بکام به رویترز گفت:‌ «به فهرستمان ایمان داریم، از بازیکنانی که اینجا داریم بسیار بسیار راضی هستیم، اما درباره امکان آوردن نام‌های بزرگتر از اروپا به شهرمان هم صحبت کرده‌ایم و می‌خواهیم این کار را بکنیم.»

«هر تیمی در جهان به دنبال این است که مسی و رونالدو را به فهرستش اضافه کند. اما ما همیشه گفته‌ایم که با بقیه تیم‌های جهان فرق داریم. البته مطمئنم صاحبان دیگر تیم‌ها هم دقیقا همین را می‌گویند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بکام افزود:‌ «می‌خواهیم این کار را انجام دهیم و اگر بتوانیم اسم‌های بزرگ را داشته‌ باشیم، آن‌وقت عالی می‌شود. از این که مالکیت گروهی را داریم که آینده‌نگر است و می‌خواهد موفق شود و این رقابت را برای داشتن بهترین بازیکنان به‌کار می‌گیرد، خیلی خوش‌شانس هستیم.» 

از قرارداد رونالدو در تورین دو سال و نیم باقی است و از قرارداد فعلی مسی هم یک سال دیگر مانده است. قرارداد مسی حاوی بندی است که به او امکان می‌دهد در پایان هر فصل، در صورت تمایل، از قرارداد خارج شود. 

بکام در نهایت گزینه خود در سال ۲۰۱۳ را برای خرید تیمی از لیگ برتر فوتبال ایالات متحده با قیمت ارزان‌تر، عملی کرده است. 

اما مالکیت بر سر مسایلی چون استادیوم و مشکلات محلی، دچار برخی اختلافات است و حالا بکام به تردید افتاده است که آیا پروژه‌اش امکان دارد عملی و اجرایی شود یا نه. 

بکام گفت:‌ «باید اقرار کنم که در هفت سال گذشته لحظاتی بوده که در عملی شدنش تردید کرده‌ام. مشکلات بسیار زیادی وجود داشته است. اما هرگز نشد که تسلیم شوم، حتی در مواقعی که به نظر می‌رسید این امر قرار نیست رخ دهد.» 

دیوید بکام افزود:‌ «هرگز نشد فکر کنم که میامی جای مناسبی برای این کار نیست.» 

© The Independent

بیشتر از ورزش