توقف فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» به دلیل شیوع ویروس کرونا

به دنبال شیوع ناگهانی ویروس کرونا در ایتالیا چند شهر این کشور قرنطینه شدند

ویروس کرونا هفتمین قربانی خود را در ایتالیا گرفت و شمار مبتلایان در این کشور نیز به ۲۲۹ نفر رسید - Shannon Finney/Getty Images/AFP

به دنبال شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، تام کروز و دیگر بازیگران و تیم فیلم‌برداری «مأموریت غیرممکن ۷» ناچار شده‌اند که کار فیلمبرداری را در این كشور متوقف کنند.

جدیدترین قسمت از این مجموعه اکشن پرطرفدار قرار بود ظرف سه هفته آینده در ونیز فیلمبرداری شود، اما به دلیل نگرانی در مورد سلامت و امنیت تیم، استودیوی فیلم پارامونت پیکچرز تصمیم گرفت که موقتا تولید این فیلم را متوقف کند.

این استدیو طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما نگران سلامت تیم خود هستیم بنابراین در مدت این وقفه آنها به کشور خود باز می‌گردند تا زمانی که تولید فیلم از سر گرفته می‌شود. ما وضعیت را زیر نظر خواهیم داشت و متناسب با تحوالت با مقامات بهداشتی و دولتی همکاری می‌کنیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز دوشنبه ۲۴ فوریه، ویروس کروان جان هفتمین قربانی خود را در ایتالیا گرفت و شمار موارد ابتلای تأیید شده در این كور به ۲۲۹ نفر رسید.

در منطقه «لمباردی»، جایی که این ویروس ناگهان شیوع پیدا کرد، یازده شهر قرنطینه شده‌اند، و منطقه «ونتو» نیز دست کم در ۱۵ روز آینده تحت شرایط قرنطینه خواهد بود.

در «مأموریت غیرممکن ۷» تام کروز یک بار دیگر نقش ایتن هانت را که یک مأمور اطلاعاتی است بازی خواهد کرد. در این فیلم، سایمون پگ، ربکا فرگوسن و وانسا کربی در کنار او به ایفای نقش خواهند پرداخت.

شیوع ویروس کرونا باعث لغو رویدادهای زیادی در سرتاسر جهان شده است، از جمله اینکه استورمزی، خواننده و رپر بریتانیایی، تورهای خود در آسیا را لغو کرده و گروه موسیقی بی‌تی‌اس کره جنوبی نیز به هوادارن خود توصیه کرده در که به نمایش‌های این گروه در کره جنوبی نروند.

بیشتر از فیلم