خامنه‌ای: آمریکا مانند تایتانیک غرق می‌شود

رهبر ایران می‌گوید در گذشته کسانی به مجلس آمدند که نوکر و کلفت آمریکا بودند

علی خامنه‌ای می‌گوید تنها مشارکت در انتخابات کافی نیست بلکه باید مراقب بود چه کسانی را به مجلس می‌روند.- عکس از وب‌سایت رهبر جمهوری اسلامی ایران 

علی‌خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، صبح امروز از کسانی که «دوستدار اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ایران» هستند دعوت کرده است که در انتخابات روز جمعه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کنند.

براساس نظرسنجی‌ای که توسط یکی از دانشگاه‌های ایران انجام شده است بیش از سه‌چهارم ساکنان پایتخت ایران اعلام کرده‌اند که در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

خامنه‌ای درباره احتمال مشارکت پایین در این انتخابات گفته است، «دوستان منطقه‌ای جمهوری اسلامی» با نگرانی منتظر حضور مردم در این انتخابات هستند ولی او به آن‌ها پیغام داده است که «نگران نباشید زیرا این ملت کاربلد است و می‌داند که چه بکند.»

او گفته است، تنها مشارکت در انتخابات کافی نیست بلکه رای‌دهنده‌ها باید مراقب باشند که چه کسانی را به مجلس می‌فرستند. او همچنین گفته‌ است که در سال‌های گذشته برخی کسانی نماینده مجلس شدند که «نوکر و کلفت آمریکا و دشمنان ایران هستند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

علی خامنه‌ای همواره به کسانی که در جایگاه نمایندگی مجلس به او، سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی و نهادهای زیرنظر او انتقاد داشته‌اند به سختی تاخته و آن‌ها را به پیاده‌کردن نقشه دشمن متهم کرده است. برای نمونه او ۱۲۷ نماینده مجلس ششم را ، که از او خواسته بودند «جام زهر» را بنوشد و به تخاصم با آمریکا پایان دهد، افرادی دانسته بود که در صدد القای «تصویر مورد نظر دشمن از اوضاع داخلی ایران، در افکار عمومی» هستند.

خامنه‌ای در سخنان امروز خود گفت، گزارشی دریافت کرده‌ است مبنی بر اینکه «یکی از کشورهای عنود منطقه» مبالغ زیادی دلار نفتی را به یک رسانه انگلیسیِ فارسی زبان پرداخته تا مردم ایران به «افراد انقلابی» رای ندهند.

او در بخش دیگری از سخنانش جمهوری اسلامی را هزار بار قوی‌تر از ابتدای انقلاب و آمریکا را بارها ضعیف‌تر از آن زمان دانسته است و گفته که آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد: «همچنان که شکوه و جلال کشتی معروف تایتانیک مانع از غرق شدن آن نشد، تلاش برای آرایش ظاهر آمریکا و شکوه و جلال آن نیز مانع از غرق شدنش نیست و آمریکا غرق خواهد شد.»

بیشتر از