پله: افسرده و گوشه‌گیر نشده‌ام

پسر پله اخیرا ادعا کرده بود که پدرش از افسردگی رنج می‌برد

پله، گلزن سابق برزیلی، روز پنج‌شنبه ادعای افسردگی و گوشه‌گیر شدنش را رد کرد و به هوادارانش اطمینان داد که حالش خوب است و همچنان برنامه روزانه پرمشغله‌ای دارد.

ادینهو، پسر پله، در مصاحبه‌ای با «گلوبو» که روز دوشنبه منتشر شد، گفت این بازیکن که سه بار برنده جام جهانی شده است، افسرده شده و تمایلی به بیرون آمدن از خانه‌اش ندارد، چون به خاطر مشکل لگن نمی‌تواند به راحتی رفت و آمد کند.

پله، که در ماه اکتبر ۸۰ ساله خواهد شد، گفت: «حالم خوب است. همچنان به بهترین شیوه ممکن با مشکلات جسمی‌ام کنار می‌آیم اما می‌خواهم به فعالیت‌هایم ادامه دهم. روزهای خوب دارم و روزهای بد؛ و این برای اشخاصی که در سن من هستند امری عادی است. نگران نیستم، و مصمم و با اعتماد به نفس فعالیت‌هایم را ادامه می‌دهم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پله، که از دید بسیاری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است، تنها بازیکن فوتبال است که برنده سه جام جهانی شده است.

او سال‌هاست که مشکل لگن دارد و نمی‌تواند بدون کمک راه برود. پله اخیرا در بسیاری از مراسم‌ عمومی با ویلچر ظاهر شده است.

اما دوستان این بازیکن سابق باشگاه‌های سانتوس و نیویورک کاسموس، می‌گویند که ماه ژانویه امسال برای او یکی از پرمشغله‌ترین ماه‌ها در چند سال اخیر بوده است.

او در برنامه‌های عکس گرفتن و حمایت مالی شرکت کرد و در حال حاضر با یک کارگردان بریتانیایی همکاری می‌کند که مشغول ساخت فیلم مستندی از زندگی اوست.

پله در بیانیه خود گفته است: «من در برنامه‌های پر مشغله‌ام هیچ‌گاه از انجام تعهداتم طفره نمی‌روم.»

تابستان امسال، پنجاهمین سالگرد کسب سومین عنوان جام جهانی توسط او خواهد بود. پله این عنوان را در سال ۱۹۷۰ در مکزیک کسب کرد و بسیاری معتقدند که تیم او در آن دوره، بهترین تیم تاریخ بوده است.

© The Independent

بیشتر از ورزش