آرم تجاری مد «اوه پولی» به خاطر ایجاد حساب اینستاگرامی برای مدل‌های سایز بالا عذر‌خواهی کرد

« ما قول می‌دهیم که از این اشتباه خود درس بگیریم»

پس از آنکه مشتریان شرکت تجاری مد «اوه پولی» متوجه شدند که این برند برای مدل‌های سایز بالای خود در اینستاگرام حساب کاربری جداگانه‌ای دارد، این شرکت از مشتریان خود معذرت خواهی کرد.

این حساب که با عنوان «اوه پولی انحصاری» نام گذاری شده است، در شبکه‌های اجتماعی توسط مردم از جمله «یوتیوبر» معروف لیسا اَشلی، (از کاربرهای پر طرفدار در یوتیوب) که آن را «جدایی تبعیض‌آمیز» نامیده است، مورد انتقاد قرار گرفته است.

وی در روز دوشنبه توئییت کرد: «چه چیزی این زن‌ها را برای صفحه اصلی شما نامناسب کرده است اوه پولی؟ اوه پولی فراگیر؟؟ چه کسی این را تأیید کرده است؟ تصور کنید، خودتان را فراگیر صدا بزنید و نخواهید که تصویر ز‌نهایی را که با «زیبایی» مورد نظر شما جور نیستند در صفحه تجاری خود منتشر کنید».

توئیت اَشلی بیش از ۲۰٫۰۰۰ لایک دریافت کرد و هزاران پاسخ از مردمی گرفت که نظرشان مانند او بر این بود که صفحه اضافی تبعیض‌آمیز است.
یک نفر نوشت: «این واقعا حرکت بدی بود، چرا یک صفحه کاملا جدید برای برند فراگیر خود می‌سازید، در حالی که می‌توانید بر روی صفحه اصلی خود تمام برند را به صورت همگانی داشته باشید؟»

فرد دیگری اظهار داشت: «چرا بر روی آن صفحه دیگر هم نوشته شده «فراگیر»؟ باید یک صفحه وجود داشته باشه برای هر دو. این یعنی فراگیر، مگه نه؟»

کاربران بسیاری مشکل را در قسمت معرفی صفحه فراگیر «اوه پولی» می‌دانند، که دارای این شعار است: «صد درصد فراگیر، صفر درصد تحمل» که هیچ معنایی ندارد.

این چه جدایی تبعیض‌آمیزی است؟ چه چیزی این زنها را برای صفحه اصلی شما نامناسب کرده است اوه پولی؟ اوه پولی فراگیر؟؟ چه کسی این را تأیید کرده است؟

شخص دیگری نوشته است: «عبارت صفر درصد تحمل، به معنای واقعی کلمه دارای این مفهوم است که ما بردبار نیستیم، که به نظر می‌رسد دقیقا بر ضد فراگیر بودن است؟؟، سعی دارند چی بگویند؟؟ من خیلی گیج شده‌ام؟؟؟؟»

من نمی‌فهمم چرا آنها احساس کردند که نیاز دارند یک صفحه کاملا جدید درست کنند. اگر شما این حد فراگیر بودن برایتان اهمیت دارد،روی صفحه اصلی خودتان منتشر کنید! طبیعتا هر کس که سایز ۱۲ و بالاتر است ارزش این را ندارد که به صفحه اصلی برود؟؟؟

این خیلی عجیب و غریب است!! اوه پولی شما می‌توانستید این کار را بدون صفحه انجام بدید؟ اگر واقعا قصد داشتید فراگیر و همگانی باشید، می‌توانستید روی صفحه اصلی آنها را نشان دهید؟؟ چندش آور است. مردم بیشتر روی ظاهر تمرکز می‌کنند تا اینکه فراگیر باشند و به همین دلیل نکته اصلی را از یاد می‌برند.

صفحه اصلی اوه پولی در اینستاگرام بیش از دو میلیون طرف‌دار دارد. با این حال، «اوه پولی فراگیر» فقط ۳۶۰۰ طرفدار داشت. آن صفحه در حال حاضر برداشته شده است و این برند به خاطر این «اشتباه جدی در قضاوت» عذرخواهی کرده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by OH POLLY (@ohpolly) on

نئون را برای خودتان و بهترین دوست خود برنده شوید.  بلند شوید و هر کدام‌تان یک ریخت نئون به خودتان بگیرید، برای شما و بهترین دوست دخترتان. برای شانس برنده شدن‌تان. این گلدان را لایک کنید و دوست دختر خودتان را هم که برنده شدن‌تان را با او شریک می‌شوید، ضمیمه کنید.
برنده— کیتی وارتون ۱

سخنگوی اوه پولی در گفت‌وگویی با برنامه «نیوزبیت» بی بی سی گفته است: «ما صفحه جدیدی ایجاد کردیم با هدفی مشخص که به مشتریان ما اجازه دهد تا درباره مشکلات به صورت گسترده‌تری بحث کنند. توسعه گوناگونی برای ما در تمام کانال‌های ما به عنوان یک اولویت اصلی باقی خواهد ماند. ما قول می‌دهیم که به تمام افرادی که در جامعه «اوه پولی» هستند گوش دهیم و مهم‌تر از آن، اینکه از این اشتباه خود درس بگیریم». 

© The Independent

بیشتر از زندگی