دفاع پاچینو از ایفای نقش به عنوان شکارچی یهودی نازی‌ها

سریال شکارچیان از روز جمعه ۲۱ فوریه در آمازون پرایم پخش خواهد شد

سریال شکارچیان، در شهر نیویورک در سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد- Christopher Saunders/Amazon Studios

در سریال «شکارچیان» (Hunters)، پاچینو نقش عضوی از گروهی را ایفا می‌کند که وظیفه ردیابی صدها نفر از افسران عالی رتبه نازی را بر عهده دارد که در خفا زندگی می‌کنند، و قصد توطئه برای سرنگونی دولت ایالات متحده و تاسیس حکومت رایش چهارم را دارند.

 انتقادهایی از آقای پاچینو برای ایفای نقش به عنوان فردی یهودی، در حالی که خود اصالت سیسیلیایی دارد، شده است.

آقای پاچینو به مجله تایمز گفت: «من آن گونه به این ماجرا نگاه نمی‌کنم، چون اگر بخواهید خود را به قومیت خویش محدود کنید، آنگاه فرصت‌های خیلی محدودی خواهید داشت. فقط نقش آنها را بازی خواهید کرد ... نه من هیچ مشکلی با این قضیه ندارم. شاید این مشکل در (این قبیل) فیلم‌ها جدی‌تر باشد، چون آنجا فضا بیشتر واقعی و طبیعی‌گرا است. اما برای مثال اگر شما فلوت می‌زنید، آن وقت وظیفه شما فلوت زدن است. مهم نیست کجا هستید، فقط باید بدانید داخل یک ارکستر قرار دارید و باید وظیفه خود را انجام دهید و موسیقی خود را بنوازید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوگان لرمان، همبازی او در این فیلم، نیز در واکنش به انتقادات افزود: «مسخره است. من به عنوان فردی یهودی، می‌توانم بگویم بی‌خیال، هر کسی می‌تواند این نقش را ایفا کند.»

«شکارچیان» که جردن پیل، فیلمساز برنده اسکار را نیز در میان تهیه‌کنندگان خود دارد، در شهر نیویورک در سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد.

این سریال از روز جمعه ۲۱ فوریه در آمازون پرایم (Amazon Prime) پخش خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فیلم