اسکار ۲۰۲۰؛ شیک‌پوش‌ترین ستارگان مهمانی ونیتی‌فیر

هیلی بیبر و کیم کارداشیان جزو شیک‌پوش‌ترین ستارگان این مهمانی بودند

وینی هارلو مدل کانادایی در مراسم مهمانی ونیتی‌فیر- REUTERS/Danny Moloshok

نود و دومین مراسم اهدای جوایز اسکار، شاید خاتمه فصل اهدای جوایز هنری باشد، اما شروعی بود برای نمایش و عرضه انواع لباس‌ها و آرایش‌های جالب که شامگاه شنبه از سوی بزرگ‌ترین ستاره‌های هالیوود به نمایش گذاشته شد. 

هنرمندان مشهور سینما بلافاصله پس از مراسم فرش قرمز، به میهمانی وَنیتی‌فِر رفتند که یکی از ‌خاص‌ترین و بسته‌ترین گردهمایی‌ها در صنعت سینما به شمار می‌رود. 

 اسکار مراسمی رسمی‌تر است اما مهمانی ونیتی‌فیر آن‌قدر رسمی نیست. مهمانان سعی خودشان را می‌کنند که بدرخشند و فریبنده جلوه کنند، و به همین دلیل برای استفاده از رنگ، فرم یا اندازه، هیچ مرزی قائل نمی‌شوند.

برای دیدن شیک‌پوش‌ترین ستاره‌ها در مهمانی ونیتی‌فیر پس از اسکار ۲۰۲۰، آلبوم عکس را تماشا کنید:

شماری از ستاره‌ها، از جمله بینی فلدستین و تیموتی چلمت، با همان لباسی که در اسکار پوشیده بودند به میهمانی رفتند اما بسیاری دیگر با ظاهری کاملا متفاوت ظاهر شدند. 

 سینتیا اریوو پیراهن سفید و نقره‌ای دوخت ورساچه خود را درآورد و یک پیراهن بلند ساتن یاسی با پولک‌های سبز پوشید، و شارلیز ترون پیراهن سیاه و شیک دوخت دیور را با پیراهنی طلایی که چین‌های‌ شش‌طبقه داشت، تعویض کرد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

غیر از عوامل و بازیگران و تهیه‌کنندگان فیلم، مهمانی ونیتی‌فر همواره مهمانان جدیدی نیز دارد، از جمله بسیاری از مدل‌های ممتاز و زوج‌های سرشناس، مانند کیم کارداشیان و کانیه وست، و کریسی تیگن و جان لجند. 

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی