ادامه صدر‌نشینی رئال‌مادرید در پایان هفته بیست و سوم لالیگا

بارسلونا با ۴۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت

سرخیو راموس پس از به ثمر رساندن گل دوم-ANDER GILLENEA / AFP

هفته بیست وسوم مسابقات فوتبال اسپانیا -لالیگا- با برگذاری دیدارهایی پیگیری شد. تیم فوتبال رئال‌مادرید در این هفته از مسابقات در خارج از خانه به مصاف تیم اوساسونا که در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، رفت. این دیدار که گرت بیل پس از چند غیبت در ترکیب اصلی رئال قرار داشت،  پنج گل به ثمر رسید. تیم میزبان از ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۱۵ توسط گارسیا دروازه مادریدی‌ها را باز کند. تیم رئال پس از دریافت گل مقداری از لاک دفاعی خارج شد و حملات جسته گریخته‌ای را توسط بیل انجام داد تا در نهایت این ایسکو بود که توانست در دقیقه ۳۴ بازی را به تساوی بکشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم رئال به حملات خود ادامه داد و توانست در دقیقه ۳۹ توسط سرخیو راموس کاپیتان با تجربه با ضربه سر دروازه اوساسونا را برای بار دوم باز کند و‌ این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم اوساسونا سعی کرد تا جریان بازی را در اختیار بگیرد و از یک شکست خانگی جلوگیری کند اما نتوانست از موقعیت‌های به‌دست آماده نهایت استفاده را ببرد و این رئال بود که توانست در دقیقه ۸۶ توسط لوکاس وازکز که بجای گرت بیل وارد زمین شده بود دروازه تیم میزبان را برای بار سوم باز کند. تیم اوساسونا که به نظر می رسید از لحاظ روحی افت کرده است در دقایق پایانی گل چهارم را توسط لوکا یوویچ دریافت کرد تا رئال این بازی را چهار بر یک پیروز شود.

تیم بارسلونا نزدیک‌ترین تعقیب کننده رئال که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد خارج از خانه به مصاف رئال بتیس رفت که در این دیدار سخت که دو اخراجی از هر دو تیم را به همراه داشت موفق شد با نتیجه ۳-۲ به پیروزی برسد با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول پس از رئال قرار بگیرد.

بیشتر از ورزش