حساس‌ترين رقابت فوتبال هفته بیست و یکم

بوندس ليگاى آلمان به تساوى انجاميد

مارسل هلستنبرگ (چپ) مدافع لایپزیگ و توماس مولر از مونیخ-Christof STACHE / AFP

هفته ٢١ يكم رقابت‌هاى بوندس ليگاى آلمان در حالى به اتمام رسيد كه بايرن مونيخ صدر نشين به مصاف تيم رده دومى يعنى لايپزيگ رفت. رقابتى كه براى هر دو تيم بسيار اهمیت داشت، چرا كه روز قبل از اين ديدار نزديك‌ترين تعقيب‌كننده اين دو تيم و يكى از مدعيان قهرمانى در اين فصل يعنى بورسيا دورتموند بازى خود را به باير لوركوزن واگذار كرده بود و اين دو تيم فرصت بسيار خوبى براى فاصله گرفتن از اين رقيب داشتند.

تيم بايرن مونيخ كه امسال عملكرد نسبتاً ضعيفى از خود نسبت به سال‌هاى گذشته نشان داده است در خانه و در ورزشگاه آليانس آرنا ميزبان اين رقابت حساس بود، و به نظر مى رسيد كه بتواند با حمايت تماشاگران خود پيروز اين ميدان باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به نظر مى رسيد اين دو تيم كه بهترين مهاجمان اين فصل بوندس ليگا یعنی روبرت لواندوفسکی و تیمو ورنر را در اختيار دارند بازى هجومى را در دستور كار خود خواهند داشت. اما بر خلاف تمامى فرضيات اين بازى چندان هيجان انگيز نبود و تيم‌ها موقعيت چندانى براى به ثمر رسيدن گل نداشتند و مهاجمان دو تيم نتوانستند به تعداد گل‌هاى خود اضافه كنند، تنها موقعيت مهم اين بازى در دقيقه ٨٠ رقم خورد كه دروازه بان تيم ميهمان پيتر گولاچی موفق شد ضربه پرقدرت لئون گورتزكا را مهار كند و باواريايى ها نتوانستند در خانه ٣ امتياز اين بازى را كسب كنند.

با اين تساوى تيم بايرن مونيخ كماكان با ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم لایپزیگ تعقیب کننده بایرن با ۴۲ امتیاز یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت. تیم دورتموند که حال هم صدر نشینی و هم رده دوم جدول را از دست داده با ۳۹ امتیاز تعقیب کننده این دو تیم در رده سوم جدول است.

بیشتر از ورزش