عرضه بسته‌های اضطراری بهداشتی از ۶۰ تا ۲۵۰ دلار

سایمون هاک، دوست کیم کارداشیان و فروش بسته‌های پیشگیری از بیماری کرونا

سایمون‌هاک، دوست نزدیک کیم کارداشیان، به دنبال شیوع ویروس کرونا، اخیرا از تولید و فروش کیت‌های اضطراری، شروع به کسب درآمد کرده است- GettyImages

سایمون‌هاک، که در کار تبلیغات و آگهی است، امسال کمپانی «جودی» را تاسیس کرد. این شرکت فروشنده کیت‌های اضطراری در آمریکا است. 

کیت‌های اضطراری بهداشتی از ۶۰ تا ۲۵۰ دلار عرضه می‌شوند و دربرگیرنده مواردی چون کیت‌ کمک‌های اولیه، آب، خوراک و پتو با هدف «آمادگی برای موارد اضطراری خانگی» می‌شود. 

شرکت جودی در وبسایت خود می‌گوید: «با بیشتر شدن وقوع بلایای طبیعی و افزایش تاثیرشان، داشتن تدارکات درست و برنامه درست مواقع اضطراری، بیش از همیشه لازم است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 روز چهارشنبه، و به دنبال ابتلای هزاران نفر به ویروس عفونی جدید در سراسر جهان، حساب کاربری اینستاگرم شرکت جودی، متنی را با عنوان «راهنمایی‌های پیشگیری از ویروس کرونا» منتشر کرد.

 این پست اینستاگرامی‌ جودی، که پنجم فوریه ۲۰۲۰ منتشر شده می‌گوید:‌ «آیا می‌دانستید در بسته‌های جودی، ماسک صورت، محلول ضدعفونی دست، و دستکش هست؟ از خراش و کبودی گرفته تا شیوع بیماری و بلایای طبیعی، بسته بهداشتی جودی برای هر موقعیتی آماده است. از ریچل، یکی از مشتریان خوب جودی و فرزندانش خواستیم تا به شما نشان دهند که داخل بسته‌های ما چیست و چطور می‌توانید برای شیوع ویروس کرونا آماده شوید. برای آماده کردن خود به ریچل و دخترانش بپیوندید. راهنمای پیشگیری از ویروس کرونا: شستن صحیح دست‌ها:‌ دست‌کم برای ۲۰ الی ۲۵ ثانیه دست‌هایتان را بشویید، آب بکشید و با حوله تمیز خشک کنید. ضدعفونی‌کننده دست:‌ محلول ضدعفونی‌کننده شما حتما باید حاوی ۶۰ درصد یا بیشتر الکل باشد. خودتان را لمس نکنید:‌ تحقیقات نشان داده افراد تقربیا بیش از سه بار در ساعت به صورت خود دست می‌زنند، به این معنی که شما بیش آز آن که دستتان را بشویید، صورتتان را لمس می‌کنید. در مکان‌های عمومی، ‌تا جای ممکن از دستکش و ماسک استفاده کنید: ماسک و دستکش میزان تماس را به حداقل می‌رساند. 

تا روز چهارشنبه ۲۴ هزارو ۶۳۱ مورد ابتلا به ویروس کرونا و ۴۹۴ مورد مرگ بر اثر آن، در سطح جهان به تایید و ثبت رسیده است. 

در توضیح پست اینستاگرامی ‌شرکت جودی، گفته می‌شود که جودی «کیت آماده برای هر گونه وضعیت است.» 

در این ویدیو کاربری به نام ریچل همراه با دخترش، درباره پیشگیری از ویروس کرونا صحبت می‌کند. 

در توضیح عکس گفته می‌شود:‌ «برای آماده کردن خود، به ریچل و دخترانش بپیوندید.» 

راهنمای پیشگیری شامل «شستن صحیح دست‌ها» می‌شود، به این معنی که افراد باید دست‌هایشان را برای‌ دست‌کم برای ۲۰ الی ۲۵ ثانیه بشویند و سپس آب کشیده و با حوله تمیز خشک کنند، از محلول ضدعفونی‌کننده حاوی دست‌کم ۶۰ درصد الکل استفاده کنند، از لمس صورت خودداری کنند، و در مکان‌های عمومی ‌تا جای ممکن از دستکش و ماسک استفاده کنند. 

یک نفر زیر این مطلب اینستاگرم نوشته: «راهنمایی عالی از طرف دو کودک آگاه.»

 روز پنجشنبه در اخبار اعلام شد که سومین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بریتانیا جان باخت. 

پس از آن که سازمان بهداشت جهانی انشار ویروس را «وضعیت اضطراری بهداشت عمومی‌ و نگرانی بین‌المللی» اعلام کرد، مسئولان بهداشت و درمان در بریتانیا، ریسک تهدید این بیماری برای عموم مردم در بریتانیا را از کم به متوسط افزایش دادند. 

دولت بریتانیا گفت:‌ «نشانه‌های شاخص ویروس کرونا شامل تب و سرفه است و احتمال دارد به ذات‌الریه شدید برسد و موجب تنگی نفس و اشکالات تنفسی شود. ویروس کرونا عموما در افرادی با سیستم ایمنی ضعیف، یا کسانی که بیماری‌های مزمن مانند دیابت، سرطان و بیماری‌های ریوی دارند، ممکن است نشانه‌های شدیدتری را بروز دهد. 

© The Independent

بیشتر از زندگی