سلنا گومز: اینستاگرام زندگی برخی افراد هم‌سن و سالم را خراب می‌کند

 این خواننده می‌گوید الان فقط در صورت نیاز وارد اینستاگرام می‌شود

سلنا گومز ۱۶۷ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامی دارد- VALERIE MACON / AFP

سلنا گومز می‌گوید اینستاگرام زندگی برخی هم سن و سال‌های او را «خراب می‌کند».

این خواننده در مصاحبه با مجله دِیزد توضیح داد که هرگز از شر اینستاگرام به کلی خلاص نخواهد شد، اما دلش می‌خواهد «به صورت متوازن و خوشایندی» از این رسانه اجتماعی استفاده کند.

این خواننده بیست و هفت ساله گفت: «اگر بگویم اینستاگرام زندگی و هویت شماری از هم‌نسلان مرا از بین نبرده است، دروغ گفته‌ام. علت اصلی این که نام آلبوم خود را کمیاب گذاشته‌ام، این است که اگر بخواهیم همرنگ جماعت باشیم باید فشار زیادی را تحمل کنیم.»

پارسال گومز به خاطر این که اینستاگرام را از گوشی همراهش پاک کرده بود، خبرساز شد و گفت که علتش این است که این برنامک اثر منفی بر سلامت روانی‌اش دارد.

این خواننده در توضیح این تصمیم خود، به رایان سی‌کرست و کِلی ریپا در برنامه‌ زنده «کلی و رایان»، گفت: «اینستاگرام حس بدی در مورد خودم به من می‌دهد و کاری می‌کند دید دیگری به بدنم داشته باشم.»

ولی گومز خیلی زود به اینستاگرام بازگشت. او ۱۶۷ میلیون دنبال‌کننده دارد و گفت، اولش برایش «ترسناک» بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او به دیزد گفت: «برگشتن به این فضا برایم ترسناک بود. چهار روز اول به خودم می‌گفتم، نه، به هیچ وجه نمی‌توانم اینجا دوام بیاورم»، و در ادامه توضیح داد که حالا چطور زمانش را در اینستاگرام مدیریت می‌کند. 

او گفت: «الان فقط وقتی که نیاز باشد وارد صفحه‌ام می‌شوم و بعدش هم فوراً به کلی از برنامه خارج می‌شوم. به خودم مهلت نمی‌دهم که بروم اینستاگرام‌گردی کنم یا به چیزهای دیگر نگاه کنم.»

این هنرمند عرصه موسیقی در جایی از این مصاحبه توضیح داد که چه چیزهایی را به دست گذشته سپرده است.

گومز در پاسخ به یکی از پرسش‌ها، گفت: «آن دختر کمرو، ضعیف، توسری‌خورده و کم‌حرف را به گذشته سپرده‌ام.»

«و حالا به خود واقعی‌ام نزدیک می‌شوم. با آن دختر خداحافظی کرده‌ام و او را فراموش کرده‌ام و اینی شده‌ام که الان هستم.»

این خواننده قبل از این مصاحبه، در گفت‌وگویی با رادیو ان‌پی‌آر نیز گفته بود در رابطه کج‌دار و مریز خود با جاستین بیبر، قربانی «سوءاستفاده عاطفی» شده بوده است.

او گفت: «پذیرش حالت قربانی و ماندن در آن، خطرناک است. نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم، اما احساس می‌کنم قربانی نوعی سوءاستفاده بوده‌ام...»

مصاحبه‌کننده از گومز پرسید که آیا منظورش سوءاستفاده عاطفی است، و او پاسخ داد: «بله، چیزی در همین مایه‌هاست. باید تلاش می‌کردم از منظر یک بزرگسال آن را بفهمم. باید درک درستی از انتخاب‌هایی که در زندگی کرده بودم، به دست می‌آوردم.»

گومز در ادامه گفت: «همان قدر که قطعاً دلم نمی‌خواهد در آینده دائماً در این مورد صحبت کنم، با همان افتخار هم می‌توانم بگویم که از همیشه قوی‌ترم، راهم را پیدا کرده‌ام، و می‌خواهم با وقار هرچه بیشتر این راه را طی کنم.»

ایندیپندنت با نماینده جاستین بیبر تماس گرفت، ولی او در این مورد اظهار نظر نکرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی