یک بانک‌دار در لندن به خاطر دزدیدن غذا از کار برکنار شد

فرد اخراج شده از کارمندان رده بالای بانک سیتی در لندن بود

پاراس شاه ۳۱ ساله متهم است که ماه گذشته از رستوران دفتر مرکزی بانک سیتی در لندن غذا دزدیده- ANDREW CABALLERO-REYNOLDS / AFP

بانک سرمایه گذاری «سیتی گروپ» یک معامله‌گر رده بالای اوراق قرضه خود را به اتهام دزدیدن غذا از رستوران بانک از کار تعلیق کرد.

پاراس شاه ۳۱ ساله متهم است که ماه گذشته از رستوران دفتر مرکزی بانک سیتی در لندن واقع در کنری وارف، غذا دزدید و به طور غیر منتظره ‌ای محل کار خود را ترک کرد.

او از سال ۲۰۱۷، رئیس معاملات اوراق بهادار پربازده بانک سیتی در اروپا، آفریقا و خاورمیانه بود؛ سمتی که خریداران اوراق قرضه پرخطر موسوم به اوراق بهادار قراضه را به فروشندگان این نوع اوراق معرفی می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش فایننشال تایمز، حقوق دریافتی شاه به عنوان یکی از مدیران ارشد احتمالا مبلغی ۷ رقمی می‌توانست باشد و برکناری او، چند هفته پیش از پرداخت پاداش به کارکنان رخ داد.

یک منبع بانکی به خبرگزاری «پرس اسوسیشن» گفت شغلی مشابه در بانک‌های دیگر از حقوق سالیانه‌ای بیش از یک میلیون پوند برخوردار است.

مؤسسات مالی در بریتانیا به سختگیری انضباطی در مورد مدیرانی که هرگونه خطای شخصی مرتکب شوند، شهرت دارند.

در سال ۲۰۱۶، مچ یک بانک‌دار لندنی حین دزدی یک قطعه ۵ پوندی از دوچرخه همکارش گرفته شد و بانک میسوهو او را اخراج کرد.

دو سال پیش از آن، پس از آن که مشخص شد مدیرعامل پیشین «بلَک راک»، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، به مدت چند سال به طور مکرر از پرداخت کرایه قطار رفت و آمد به اداره خودداری کرده است، از تصدی سمت‌ ارشد مدیریتی در بخش مالی بریتانیا باز ماند.

جاناتان بوروز، از سوی رسانه‌ها برچسب «بزرگترین کرایه نپرداز تاریخ» را دریافت کرد و در نهایت با پرداخت ۴۳۰۰۰ پوند جریمه به راه‌آهن ساوت ایسترن، قضیه خاتمه یافت.

© The Independent

بیشتر از جهان