استیضاح ترامپ؛ تمسخر تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا

عملکرد آن‌‌ها «دور از عقل سلیم» و«دیوانگی» توصیف شده است

جولیانی جان بولتون را در کتابش به «بمب اتم» تشبیه کرده است - Mark Wilson/AFP

تیم حقوقی دونالد ترامپ به خاطر عملکرد نامرتب و سازماندهی نشده‌اش در محاکمه استیضاح رئیس جمهوری در سنای آمریکا، مورد تمسخر قرار گرفته است. در حالی که سناتورهای مسئول دادرسی هر دو طرف را مورد سوال قرار می‌دادند، «پم باندی»، دادستان کل فلوریدا، در خواندن اظهارنامه‌اش تپق می‌زد و «آلن دِرشوُویتس»، یکی از وکلای ترامپ  در صدد برآمد بگوید که هیچ حرکتی در جهت انتخاب مجدد ترامپ قابل استیضاح نیست، زیرا یک دستگاه رهبری با ثبات، به مصلحت مردم است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در حالی که دفاعیه تیم حقوقی آقای ترامپ در سنا، توسط ریچل مَدو، مجری شبکه «ام اس ان بی سی»، «دیوانگی» و «دور ازعقل سلیم» توصیف شد، شخص آقای ترامپ و وکلیش، رودی جولیانی، همچنان به حملاتشان علیه جان بولتون ادامه دادند.  آقای جولیانی جان بولتون را که به تازگی کتاب خاطراتش را با افشاگری‌های تازه‌ای در مورد رسوایی اوکراین منتشر کرده است، «بمب اتم» خوانده است. 

در تحول دیگری که موجب شرمساری، دستگاه رهبری ترامپ است، بخشی از دیوار حایل میان آمریکا و مکزیک که آقای ترامپ زمانی آن را «غیرقابل عبور» توصیف کرد، بر اثر بادهای شدید صحرایی در الپاسوی کالیفرنیا فروریخته است.

© The Independent