دو فیل برای برف‌بازی از سیرک فرار کردند

این دو فیل، کارلای ۴۵ ساله و ران ۵۰ ساله، بخشی از یک سیرک ایتالیایی بودند

برف‌بازی یک بچه فیل در باغ وحش برلین-TIM BRAKEMEIER / DPA / AFP

در پی فرار دو فیل که تنها خواست‌شان بازی در برف و قدری قدم زدن در خیابان‌ها بود، شهر یِکاتارینای روسیه دستخوش شور و هیجان بسیاری شد.

این دو فیل، کارلای ۴۵ ساله و ران ۵۰ ساله، بخشی از یک سیرک ایتالیایی بودند که بر سر راه خود به سن پترزبورگ، در یکاتارینا توقف کرده بود.

ویدیوها و تصاویری که توسط شهروندان یکاتارینا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، کارلا و رانی را نشان می‌دهد که بی‌اعتنا به ماموران سیرک که می‌کوشند تا آنها را به محل سیرک برگردانند، در خیابان‌های شهر راه می‌روند و در برف غلت می‌زنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یکی از فیل‌ها از یک خیابان عبور کرد و عابری را که قصد داشت جلو او را بگیرد، به آرامی کنار زد و به سوی یک ساختمان مسکونی به راه افتاد. 

کارلا و رانی متعلق به خانواده «تونی» هستند که یکی از بزرگ‌ترین صاحبان سیرک های ایتالیایی است.

سرگی بُندارچوک، مدیر و میزبان سیرک در روسیه، به رسانه‌های دولتی آن کشور گفت: «فیل‌ها خصوصیات و احساسات خودشان را دارند و بسیار باهوشند.»

«آن‌ها ازسیرک خارج شدند و با دیدن برف، درخت و عابرانی که از نظر آن‌ها تماشاچیانشان بودند، سخت به وجد آمدند.»

«ما به حیواناتمان بسیار علاقه‌مندیم. آن‌ها (مثل اعضای) خانواده ما هستند. آن‌ها هم سیرک را دوست دارند و از بیکاری حوصله‌شان سر می‌رود. حیوانات ما با ما زندگی می‌کنند و می‌میرند. آن‌ها در وحش زنده نمی‌مانند.»

سرانجام، ماموران سیرک توانستند با انداختن طناب به پای فیل‌ها و کمک مردم محل، آن‌ها را به داخل کامیون هدایت کنند و به سیرک بازگردانند.

سخنگوی سیرک گفت: «فیل‌ها می‌خواستند پیش از یک سفر طولانی، قدری تجربه جدید کسب کنند، که کردند.»

© The Independent

بیشتر از جهان