حذف زودهنگام سرينا ويليامز و نائومى اوساكا از مسابقات اوپن استرالیا

سرینا فردا برای تمرین به زمین باز خواهد گشت

سرينا ويليامز، يكى از مدعيان عنوان قهرمانى در مسابقات امسال بود -  William WEST / AFP

روز پنجم مسابقات اوپن استراليا در بخش بانوان، شگفتی‌هاى زيادى پشت سر گذاشت و با حذف نامداران تنيس همراه بود.

سرينا ويليامز، يكى از مدعيان عنوان قهرمانى در مسابقات امسال بود كه به دنبال بیست و چهارمین عنوان قهرمانی خود در مسابقات گرند اسلم، به مصاف چیانگ وانگ گمنام، از کشور چین رفت. این دیدار نزدیک‌ به سه ساعت به طول انجامید و بازی در سه ست پیگیری شد. در نهایت و میان تعجب همگان، وانگ چینی موفق شد از سد سرینا ویلیامز عبور کند تا سرینا کماکان در رویای تصاحب گرند اسلمی دیگر باقی بماند. در مصاحبه بعد از بازی، سرینا به این نکته اشاره کرد که مطمئنا فردا برای تمرین به زمین باز خواهم گشت ولی دیگر چیزی تغییر نخواهد کرد و آن سرینای سابق نخواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کار در اینجا به پایان نرسید و‌حذف نامداران ادامه داشت؛ مدافع عنوان قهرمانی، نائومی اوساکای ژاپنی، یکی دیگر از حذف شدگان بزرگ روز پنجم مسابقات بود. او بازی را به کوری گائوف، جوان پانزده ساله‌ای - که در مرحله اول نیز موفق شده بود ونوس ویلیامز را شکست دهد، واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

کارولین وزنیاکی، تنیس‌باز زن اهل کشور دانمارک و قهرمان مسابقات سال ۲۰۱۸ - که قبل از این مسابقات اعلام کرده بود مسابقات استرالیا پایان حرفه ورزشی او خواهد بود، به مصاف انس جابر از کشور تونس رفت و‌ بازی را در سه ست به حریف بیست و پنج ساله خود واگذار کرد و وداع تلخی با زندگی ورزشی حرفه‌ای خود کرد.

بیشتر از ورزش