پيروزى آسان نادال در روز دوم و مرحله اول مسابقات استرالیا

حواشی بسیار در روز دوم مسابقات تنیس استرالیا

روز دوم مسابقات اوپن استراليا با حواشى زيادى همراه بود. روز اول مسابقات كه با باران شديد همراه شده بود، در روز دوم با گرماى زياد هوا پيگيرى شد. رافائل نادال، مرد شماره يك تنيس جهان، به مصاف حريف گمنامى از بوليوى به نام هوگو دلين با رتبه ٧٤ در رده‌بندى جهانى رفت. همچنان كه پيشبينى میشد، اين بازى براى نادال بسيار ساده به نظر مى‌رسيد. در ست اول، نادال كاملاً به بازى مسلط بود و اجازه نداد تا حريف بتواند بازى خود را به او ديكته كند. همين موضوع سبب شد تا نادال ست اول را با نتيجه ٦-٢ به پايان برساند. در ست دوم، داستان مقدارى تغيير كرد و دلين كه احساس مى‌كرد چيزى براى از دست دادن ندارد، تلاش خود را مضاعف كرد و موفق شد در قسمت‌هايى از ست دوم از نادال پيشى بگيرد. اما آن تلاش‌ها كافى نبود و نادال ست دوم را نيز ٦-٣ به پايان رساند. در ست سوم به نظر مي‌رسيد که نادال نبض بازى را در اختيار گرفته است و كاملاً مسلط است، و در نهايت آن ست را حتى بدون دادن يك گيم به حريف، با نتيجه ٦-٠ به پايان رسانيد و به این ترتيب، به مرحله دوم مسابقات راه یافت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از ديگر نتایج مهم در اين مرحله مسابقات، مى‌توان به بُرد دانيل مدودف، مرد شماره ٤ تنيس جهان، در مقابل فرانسيس تيافو اشاره كرد كه موفق شد در چهار ست، اين تنيسور جوان امريكايى را از پيش رو بردارد.

از ديگر رخدادهای مهم در روز دوم مسابقات، مى‌توان به حذف زودهنگام جو ويلفرد سونگای فرانسوى كه نايب قهرمانى اين مسابقات در سالهاى گذشته را نيز در پرونده خود دارد، اشاره كرد كه در برابر حريف جوان استراليايى، الكسى پوپيرين، قرار گرفت و در حالى كه بازى در ست چهارم پيگيرى مي‌شد به علت آسيب‌ديدگى از ادامه بازی انصراف داد و از دور مسابقات كنار رفت. در ادامه، همچنین مى‌توان به برد فابيو فونينى، دومينيك تيم، اورينكا، گائل مونفيس، ديويد گوفن، و الكساندر زورف در برابر حريفان خود، در مرحله اول اشاره كرد.

بیشتر از ورزش