شوخی‌های بسیار بامزه با پیراهن والنتینوی جنیفر لوپز

ستاره فیلم شیادان را با سوئیشرت رایان رینولدز و کادوی کریسمس مقایسه کرده‌اند

جنیفر لوپز در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب - VALERIE MACON / AFP

بینندگان هفتاد و هفتمین مراسم سالانه جایزه گلدن گلوب، شاهد لحظات به یاد ماندنی بی‌شماری از دنیای خوش‌پوشی بودند؛ از کت و شلوار پَردار بیلی پورتر گرفته تا پیراهن براق مارک سلینی که سورشا رونان پوشیده بود.

اما تنها لباسی که یکشنبه شب روی فرش قرمز آمده و مردم هنوز هم در فضای مجازی از آن صحبت می‌کنند، پیراهن جنیفر لوپز است.

 

این خواننده که به خاطر نقشش در فیلم شیادان نامزد این جایزه شده بود، به خاطر سبک لباس پوشیدن منحصر به فردش معروف شد. او در سال ۲۰۱۹ جایزه خوش‌پوش‌ترین فرد مجمع طراحان مد و لباس آمریکا را از آن خود کرد و حالا بار دیگر، با لباس دیگری همانند آن پیراهن طرح جنگلی ورساچه‌اش اینترنت را منفجر کرده است.

اما یکشنبه شب این خواننده ۵۰ ساله، مدل دیگری را هم به فهرست جذاب لباس‌هایی که تا کنون پوشیده افزود.

ستاره فیلم خدمتکاری در منهتن، پیراهن شب بی‌بندی از مارک والنتینو پوشیده بود که دامن سفید داشت و پاپیون سبز و طلایی بسیا بزرگی روی آن دوخته شده بود.

لوپز موهایش را بالای سرش جمع کرده و بافته بود. جواهرات ۱۴۵ قیراتی از زمرد و الماس مارک هری وینستون آویخته بود و کیف دستی کوچکی به رنگ‌های هماهنگ با لباسش به دست داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طرفدارانش در توییتر واکنش‌های مختلفی به سرولباسش داشتند. بسیاری این بازیگر را به خاطر مدل عجیب و غریبش تحسین کرده بودند.

لوپز همراه نامزدش، الکس رودریگز، بر فرش قرمز پا گذاشت که کت و شلوار کلاسیک مشکی به تن داشت.

این بازیگر خوش‌پوش امسال به خاطر بازی در نقش رامونا وگا - که رقصنده با میله‌ بود، در فیلم شیادان نامزد گلدن گلوب شده بود. او به خاطر بازی در این نقش رقص با میله را فرا گرفته بود.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی