سرنا ویلیامز اولین عنوان خود را پس از مادر شدن کسب کرد

ویلیامز، جسیکا پگولا را 6-3 و 6-4 شکست داد

ویلیامز، از زمان تولد فرزندش، اولیمپیا، تا قبل از این مسابقه هیچ ستی را برنده نشده بود-MICHAEL BRADLEY / AFP

سرنا ویلیامز با برنده شدن در مسابقه فینال «ای‌اس‌بی کلاسیک» در شهر اوکلند اولین عنوان خود را پس از مادر شدن کسب کرد. او که تاکنون 23 دوره برنده گرند اسلم شده است، جسیکا پگولا را 6-3 و 6-4 شکست داد و 73مین عنوان خود را در تنیس زنان کسب کرد. اما، این اولین عنوان او در سه سال گذشته بود.

ویلیامز، از زمان تولد فرزندش، اولیمپیا، در سپتامبر 2017 تا قبل از این مسابقه هیچ ستی را در مسابقات فینالی که به آنها راه یافته بود برنده نشده بود اما پس از آنکه در ابتدای مسابقه 2-0 از حریف عقب افتاد توانست چهار امتیاز بریک کسب کند و در نهایت 6-3 از او ببرد.

در ست دوم وضعیت مشخص‌تر بود، ویلیامز هشت فرصت بریک خلق کرد و در نهایت با چهار مچ پوینت پیروزی خود را قطعی کرد.

او در مصاحبه پس از بازی گفت «احساس خوبی دارم. مدت زیادی است که برنده نشده‌ام، به نظرم می‌توانید آرامش را در صورتم ببینید.

واقعا احساس خوبی دارم. بدون شک در هفته‌های گذشته بهتر شده‌ام، و باید هم بهتر می‌شدم، چون این هفته کلی چندین مسابقه خیلی سخت داشتم. هر روز بازی کرده‌ام و اکنون هم اینجا هستم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویلیامز همچنین اعلام کرد که جایزه خود را به صندوق امداد آتش‌سوزی استرالیا اعطا خواهد کرد.

در استرالیا، کارولینا پلیسکووا، در مسابقات بین‌المللی بریزبن از عنوان خود دفاع کرد و مدیسون کیز را با نتیجه 4-6، 6-4 و 5-7 شکست داد.

پلیسکووا ناچار بود برای کسب سومین عنوان حرفه‌ای خود سخت بجنگد. کیز، که می‌دید 4-6 و 2-3 عقب است، از پنج بازی بعدی چهار بازی را برد تا نهایت تقلای خود را برای بردن ست سوم بکند اما در نهایت در رقابتی که اندکی بیش از دو ساعت طول کشید تسلیم شد.

PA

بیشتر از ورزش