پیراهن‌های عجیب ضیافت «مت» ۲۰۱۹

آنا وینتور، سردبیر نسخه آمریکایی مجله «وگ»، یکی از اولین حضاری بود که همراه و همگام با دخترش بی شافر، وارد ضیافت «مت» شد

از خواهران جنر تا اولسن ها، توانایی گروههای دونفره مونث، روی فرش صورتی ضیافت موزه متروپلیتن نیویورک (مت) به نمایش درآمد- AFP

در میان طراحان مد و زوجهای سلبریتی که روی فرش صورتی ضیافت مت ۲۰۱۹ قدم گذاشتند، چند نفر تصمیم گرفتند مهمترین زنان زندگیشان را انتخاب کنند تا در این مراسم پرشکوه، همراهشان باشند. 

دوشنبه شب، خلاقان عرصه های مد، هنر، موسیقی و فیلم، تازه ترین نمایشگاه موزه را جشن گرفتند؛ نمایشگاهی با مضمون: «کمپ: یادداشتهایی درباره مد». 

در حالی که کاربران توییتر از تغییر لباس مکرر لیدی گاگا روی فرش صورتی، «نزول شاهانه» بیلی پرتر و لباس الهام گرفته از چلچراغ کیتی پری، سیر نمی شدند، همراهی و همگامی زنان و دخترانی را که با هم و در کنار هم روی فرش قرمز پیشگام بودند، نمیشد نادیده گرفت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق سنت، آنا وینتور، سردبیر نسخه آمریکایی مجله «وگ»، یکی از اولین حضاری بود که همراه و همگام با دخترش بی شافر، وارد ضیافت «مت» شد. 

چند ساعت بعد، پس از آن که مری - کیت و اشلی اولسن با پیراهن های چرم دگمه بسته سیاه و طلایی از پله های موزه بالا رفتند، ستاره های «تلویزیون واقع نما» (ریالیتی تی وی)، یعنی کایلی و کندال جنر، با تنپوشهای رنگارنگی با حاشیه پردار، چشمها را خیره کردند. 

۱- جمیما کرک و لینا دانهم 

این دو دوست صمیمی و قدیمی با هم وارد ضیافت شدند و لباسهای هماهنگ «فتیش» به تن داشتند. کرک پیراهنی مشکی پوشیده بود با واژه «لونر» بر آن، یعنی کسی که «فتیش بادکنک» دارد. دانهم لباس مشابهی به تن داشت که روی آن و نیز روی دستکشهایش نوشته شده بود: «رابریست»، اشاره به کسانی که فتیش پوشیدن پوشاک لاستیکی دارند. 

۲- کلر ویت و گل گدوت 

همراه گدوت روی فرش صورتی، کلر ویت، مدیر خلاق ژیوانشی بود، با شنل سفید گیپور لاکی، همراه با یک لباس چسبان تور ابریشم و چکمههای سیاه پاشنه بلند. گدوت یک «هد بند» با قطعات فلز، کریستال و مروارید بر سر داشت. 

۳- نایومی کمبل و جون کالینز 

کالینز با پیراهن بلند پردار والینتینو روی فرش قرمز رفت، و قطعاتی از الماس زینتبخش گردن و نیم تاجش بود. کمبل لباس شب مشابهی از والنتینو بر تن داشت و هنگامی که یکی از دستیارانش، پرهای روی لباس را باد میزد، چنین بهنظر میرسید که این مدل مشهور در میانه طوفان ایستاده است. 

۴- ویکتوریا ایگلسیاس و کریستنیا ایگلسیاس 

این دوقلوها که خواهر انریکه ایگلسیاس خواننده هستند، لباسهای پردار یک شانه هماهنگ به رنگ آبی آسمانی و صورتی بر تن داشتند و کفش پاشنه بلند رنگ پا پوشیده بودند. 

۵- ریتا اورا و کیت ماس 

این دو نیز کنار هم و همگام با مارک جیکاب وارد ضیافت مت شدند، همراه چار دیفرانسسکو، شوهر جیکاب، و لیزوی خواننده. لباسهای آنها رنگهای متضاد داشت. ریتا در اینستاگرام خود نوشت: «در ضیافت مت، به همراه عزیزانم مارک جیکابز و کیت ماس!» 

۶- آنا وینتور و بی شافر 

وینتور در کنار دخترش بی شافر روی فرش صورتی رفت. سردبیر نسخه آمریکایی مجله «وگ» شنلی طرح شانل و پیراهنی طرح کارل لاگرفلد فقید بر تن داشت. شافر یک کت و شلوار سیاه و سرخ رنگ طرح سارا برتون برای الکساندر مک کوئین پوشیده بود. 

۷- سوفی ون هسلبرگ و بت میدلر 

میدلر و دخترش پیراهنهای بلند طرح هوکاس پوکاس بر تن داشتند. میدلر یک پیراهن آبی و سبز سنگ دوزی شده پوشده بود، در حالی که تنپوش دخترش ظاهرا از آتش الهام گرفته بود، با کلاهی سرخ و نارنجی. 

۸- کایلی جنر و کندال جنر 

این دو خواهر معروف، لباس شبهای یکسانی در ضیافت مت پوشیده بودند که طرح ورساچه بود. کندال پیراهنی پردار به رنگ نارنجی روشن بر تن داشت، و کایلی تنپوشی پردار به رنگ ارغوانی روشن با کلاه گیسی به همان رنگ. 

۹- مری کیت و اشلی آولسن 

دوقلوهای اولسن ظاهرا بهطورکلی مضمون ضیافت یعنی «کمپ» را رد کردند. آنها لباسهای چرمی طرح شانل کوتور به تن داشتند. اشلی کت بلندی با چکمههای پوست ماری تا سر زانو پوشیده بود، و خواهرش، ژاکت چرمی سیاهی با دامن ماکسی. دوقلوها که اولین بار در ضیافت سال ۲۰۰۵ حضور یافتند، امسال فرق موهای خود را هم از وسط باز کرده بودند و خط چشم غلیظی کشیده بودند. 

۱۰- انی لیبوویتس و خانواده 

انی لیبوویتس عکاس، کت و شلواری مشکی با پیراهنی یقه چیندار برای ضیافت پوشیده بود. سه دخترش – ساموئل، سوزان و سارا – مجموعهای از لباسهای شب صورتی و متالیک به تن داشتند که با فرش صورتی بسیار هماهنگ بود.

بیشتر از مُد و زیبایی