نقش کوتاه دیوید بکهام در کنار کورتنی کاکس

نقش کوتاه این فوتبالیست سابق به مذاق برخی خوش نیامده است

بکهام سال ۲۰۱۷ در فیلم شاه آرتور نقش کوتاهی بازی کرده بود- LOIC VENANCE / AFP

دیوید بکهام پیش‌نمایشی از نقش کوتاه خود در قسمت آینده مجموعه تلویزیونی خانواده امروزی را همرسان کرد و برخی از هواداران همچنان متقاعد نشده‌اند که در بازیگری هم مهارت دارد.

این فوتبالیست سابق قرار است در فصل پایانی این مجموعه طنز موقعیت آمریکایی در کنار ستارگان مجموعه دوستان، یعنی کورتنی کاکس و استفن مرچنت، در نقش پیشخدمتی به نام هیگینز، بازی کند.

در این تکه‌فیلم صدای بکهام شنیده می‌شود که می‌گوید: «هیگینز، پس من و کورتنی منتظر مربی بولینگ هستیم. طبقه پایین در تالار بولینگ. لطف می‌کنی به آن جا راهنمایی‌اش کنی»

این نقش‌آفرینی بکهام چندان به مذاق برخی خوش نیامد و شخصی اظهارنظر کرد: «این سطح از مهارت بازیگری خیلی جای اما و اگر دارد.»

شخص دیگری هم ادای بکهام را در آورد: «پس... من... و... کورتنی... منتظر... مربی... بولینگ هستیم.»

شخص دیگری هم اظهارنظر کرد: «خیلی یخی، جناب!»

بکهام پیش از این هم در سال ۲۰۱۷ در فیلم شاه آرتور، اثر گای ریچی نقش کوتاهی بازی کرد که تماشاگران از آن هم استقبال خوبی نکردند.

پیش از این هم از بکهام، که این تجربه بازیگری را «جالب» خوانده است، عکسی در جکوزی همراه با کاکس و ستارگان دیگر این مجموعه طنز موقعیت، یعنی جسی تایلر فرگوسن (میچل) و اریک استون‌استریت (کم) منتشر شده بود.

نقش‌آفرینی کوتاه بکهام در قسمت بعدی فصل ۱۱ این مجموعه، قرار است چهارشنبه (۸ ژانویه) درایالات متحده پخش شود.

شمار مخاطبان فصل‌های اخیر مجموعه خانواده امروزی ریزش داشته است، اما همچنان جزو پنج مجموعه برتر در فهرست مجموعه‌های تلویزیونی ای‌بی‌سی است.

در ماه اوت گذشته از بازیگران این مجموعه - از جمله جولی باون، اد اونیل و سوفیا ورگارا، عکسی دسته جمعی منتشر شد که مربوط به نخستین جلسه متن‌خوانی در سال ۲۰۰۹ بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی