فهرست ۳۵ آهنگ محبوب باراک اوباما در سال ۲۰۱۹

این سنت اوباما است تا فهرستی از محصولات فرهنگی محبوبش را درپایان سال منتشر کند

اجرای بیانسه در دومین دور مراسم تحلیف ریاست جمهوری باراک اوباما در سال 2013 - WIN MCNAMEE  / AFP

باراک اوباما فهرست ۳۵ آهنگ محبوب خویش در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد و به آهنگ‌هایی از لیزو گرفته تا لیل ناس اکس و بروس اسپرینگستین اشاره کرد.

این سنت آقای اوباما است تا فهرستی از محصولات فرهنگی محبوب خویش را در آستانه پایان سال منتشر کند، سنتی که امسال هم با رسیدن سال ۲۰۲۰ پی گرفته شد.

رئیس جمهور سابق فهرست آهنگ‌های محبوب خویش را در روز دوشنبه منتشر کرد و پیش از آن نیز فهرست کتاب‌های محبوب و فیلم و سریال‌های محبوب خود را منتشر کرده بود.

او نوشت: «از موسیقی هیپ هاپ گرفته تا موزیک کانتری و باس (The Boss) این فهرستی از آهنگ‌های من برای امسال است.»

وی ادامه داد: «اگر به دنبال آهنگی هستید که در یک رانندگی طولانی یا هنگام ورزش کردن گوش کنید امیدورام یکی دو آهنگ از این فهرست را مفید فایده بیابید.»

در میان آهنگ‌هایی که توسط رئیس جمهور سابق ایالات متحده معرفی شده‌اند نام عناوینی مانند «آب‌میوه» (Juice) از لیزو و «راه شهر قدیمی» (Old Town Road) اثر مشترک لیل ناس اکس و بیلی ری سایروس دیده می‌شود.

این فهرست را در پایین مشاهده کنید:

آهنگ «سلام سحرخیز» (Hello Sunshine) اسپرینگستین از آلبوم «ستاره‌های غربی» (Western Stars) نیز به این فهرست راه یافته است. این آهنگساز در سال ۲۰۱۶ از دست اوباما مدال آزادی ریاست جمهوری دریافت کرد.

اوباما در کنار سایرین همچنین از هنرمندانی نظیر میویس استیپلز (Mavis Staples)، مگی راجرز (Maggie Rogers)، نشنال (The National)، سولانج (Solange)، بلک کیز (The Black Keys)، آلیشیا کیز (Alicia Keys)، دبیبی (DaBaby)،‌ فرانک اوشن (Frank Ocean)،‌ و بیانسه یاد کرد.

© The Independent

بیشتر از موسیقی