درخواست مگان مارکل و شاهزاده هری برای ثبت نشان تجاری «SUSSEX ROYAL»

نشان تجاری مذکور در برگیرنده مجموعه‌ای از «کالا و خدمات» است

دوک و دوشس ساسکس برای ثبت نشان تجاری بنیاد سلطنتی خود اقدام کرده‌اند. - Tolga AKMEN / POOL / AFP

دوک و دوشس ساسکس درخواست‌شان را برای ثبت نشان تجاری بنیاد خیریه خود ارائه کرده‌اند.

در مدارکی که در وبسایت اداره مالکیت معنوی منتشر شده آمده است که این نشان تجاری در 21 ژوئن ثبت و در 20 دسامبر منتشر شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نشان تجاری مذکور در برگیرنده مجموعه‌ای از «کالا و خدمات» است از جمله اقلامی مانند مجله، تقویم، پوستر، کارت پستال و پوشاک است.

این نشان همچنین دربرگیرنده خدمات مختلفی است از جمله طرح‌های جمع‌آوری کمک مالی، آموزش، و مراقبت‌های اجتماعی. در ماه ژوئن، گزارش شد که مگان و شاهزاده هری از خیریه مشترک خود با دوک و دوشس کمبریج جدا شده‌اند. به دنبال آن نام این بنیاد سلطنتی به بنیاد سلطنتی دوک و دوشس کمبریج تغییر یافت.

این بنیاد در بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف این دو زوج از تأسیس بنیادهای مجزا این بوده است که امور خیریه خود را بهتر هماهنگ و مدیریت کنند.

مدارکی که در وبسایت اداره مالکیت معنوی منتشر شده نشان می‌دهد که کاترین و شاهزاده ویلیام چند روز پس از زوج ساسکس درخواست‌شان را برای ثبت بنیاد سلطنتی خود ارائه کرده‌اند.

 

در حالی که نشان تجاری دوک و دوشس کمبریج در وضعیت «ثبت شده» قرار دارد، نشان تجاری دوک و دوشس ساسکس در حال حاضر در مرحله «انتشار درخواست» قرارگرفته.

اندکی پس از کریسمس، دوشس کمبریج نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد و در آن از کاری که ماماهای بریتانیا برای زنان «پشت صحنه» انجام می‌دهند قدردانی کرد.

دوشس به پاس سال 2020 که به عنوان سال جهانی پرستار و ماما نامگذاری شده است، با اشاره به سفر خود به بخش زایمان بیمارستان کینگستون در ماه نوامبر، از «کار فروتنانه» ماماها قدردانی کرد.

این عضو خانواده سلطنتی خاطرنشان کرد «شما در حساسترین شرایط به کمک زنان می‌آیید؛ شما هر روز شاهد قدرت، درد و شادی وصف‌ناپذیر آنها هستید».

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی