شخصیت‌های «دیزنی» از سوی گردشگران «دستمالی» شدند

گردن زنی که لباس «میکی ماوس» به تن داشت، از سوی یکی از بازدید کنندگان آسیب دیده

کیتی پری خواننده آمریکایی در کنار دو بازیگری که لباس میکی ماوس و مینی ماوس بر تن دارند- هالیوود- ژانویه ۲۰۱۸- Alberto E. Rodriguez / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

کارکنانی که در محل «دنیای والت دیزنی» لباس‌های شخصیت‌های «دیزنی» را به تن داشتند در شکایتی به پلیس، گردشگران را متهم کردند که به شکل نامناسبی بدن آنان را لمس کرده‌اند.

این کارکنان که در پارک‌های تفریحی با موضوع شخصیت‌های «دیزنی» لباس «میکی ماوس»، «مینی ماوس» و «دونالد داک» را پوشیده بودند، بازدیدکنندگان را به لمس نامناسب بدن‌شان متهم کردند. این اتفاقات در ماه دسامبر و در پارک‌های نزدیک اورلاندو در ایالت فلوریدا رخ داده است.

زنی که لباس «میکی ماوس» را به تن داشت گفت که یک مادربزرگ با زدن به سرش باعث آسیب به سر او شده است. زنان دیگری که لباس «دونالد داک» و «مینی ماوس» را پوشیده بودند مدعی شدند که مورد دستمالی قرار گرفتند. 

آندریا فینگر، سخنگوی دیزنی، در این باره گفت: «همه باید در محل کار احساس امنیت داشته باشند و ما اعضای نمایش را تشویق می‌کنیم در هر شرایطی پیش‌قدم شوند. به منظور محافظت از رفاه اعضای نمایش، منابع متعددی فراهم کردیم از جمله اینکه ماموران مجری قانون در محل حضور داشته و در صورت نیازِ بازیگران به درخواست آنان پاسخ می‌دهند.» 

بر پایه گزارش دفتر کلانتر «اورنج کانتی»، زنی که نقش «میکی ماوس» را بازی می‌کرد، به دلیل آسیب دیدگی سرش مجبور به مراجعه به بیمارستان شد. او به مقامات گفت پس از اینکه یک زن بازدید‌کننده پنج بار به سر او دست کشیده، لباسش از تن درآمد و گردنش آسیب دیده.         

به گزارش اورلاندو سنتینل، او گفت که فکر نمی‌کند آن زن قصد آسیب زدن داشته است.

دفتر کلانتر این اتفاق را به عنوان یک موضوع مدنی - و نه جنایی، طبقه بندی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یکی از گردشگران به نام بون شیِر گفت که مادر همسرش سر «میکی ماوس» را لمس کرد چون می‌خواست به نوه‌اش نشان دهد لازم نیست از این شخصیت دیزنی بترسد.

گزارش کلانتری قید کرده است، بازیگری که لباس «مینی ماوس» را به تن داشته، ادعا کرده است مردی سه بار سینه او را لمس کرده است. با این حال او شکوائیه‌ای علیه این مرد ارائه نکرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در اوایل ماه میلادی جاری، مردی از اتهام دستمالی کردن کارمندی که لباس «آریل» از داستان «پری دریایی کوچک» را « در «دنیای دیزنی» بر تن داشت، تبرئه شد. 

© The Independent

بیشتر از زندگی