«هفت کوتوله»؛ توله‌سگ‌های رها شده‌ای که به خانه‌های دایمی‌شان رفتند

این توله سگ‌ها که دارای نژاد مختلط هستند در شمال شرق بریتانیا رها شده بودند

دوتا از این توله‌سگ‌ها ماده و پنج‌تا از آن‌ها نر هستند - The Independent

هفت توله سگی که با اسامی‌ هفت کوتوله داستان سفید برفی نام‌گذاری شده بودند، برای عید کریسمس به خانه‌های دایمی‌شان رفتند.

این توله سگ‌ها که دارای نژاد مختلط هستند، در شش هفتگی در ساحل «کلیثرُپس» در شمال شرقی «لینکلن شِر» بریتانیا رها شده بودند.

یک نفر آن‌ها را پیدا کرد و به بیمارستان حیوانات «بلوکراس» انتقال‌شان داد. انتظار نمی‌رفت که حال توله سگ‌های سرگردان مساعد باشد، اما دامپزشک تایید کرد که هر هفت توله در سلامت کامل هستند.

این توله سگ‌ها که دو ماده و پنج نر هستند، ابتدا به مرکز حمایت حیوانات «برومزگرُو» در «ووستِرشِر» منتقل شدند، زیرا هنوز خیلی کوچک بودند و پذیرش آن‌ها توسط دوستداران سگ ناممکن بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در دو هفته‌ای که توله‌سگ‌ها در آن مرکز بودند، به خاطر تعدادشان، اسامی‌ هفت کوتوله داستان سفیدبرفی برایشان انتخاب شد: «بی‌حال، داک، خوشحال، خجالتی، بداخلاق، خواب آلود، و عطسه‌ای!»

اما این هفت توله‌سگ حالا صاحبانی یافته‌اند و کریسمس را در خانواده‌های جدیدشان خواهند گذراند.

استفی لی دیویدسون، پرستار بیمارستان حمایت حیوانات بلوکراس، گفت: «وقتی این توله سگ‌های زیبا را آوردند، شوکه شدیم. آن‌ها را تنها و آسیب‌پذیر رها کرده بودند.»

آقای دیویدسون افزود: «نمی‌خواهم حتی تصورش را بکنم که اگر آن‌ها قدری بیشتر در ساحل مانده بودند، چه به سرشان می‌آمد. ممکن بود مد دریا آن‌ها را با خود ببرد. خیلی خوشحالیم که داستان آن‌ها پایان خوشی داشته است و اولین کریسمس‌شان را در خانه‌های پرمحبتی می‌گذرانند.»

در اوایل ماه جاری، یک سگ بریتانیایی با به دنیا آوردن ۲۱ توله با زایمان طبیعی، رکورد جهانی زاد و ولد سگ‌ها را شکست.

© The Independent

بیشتر از زندگی