خط‌و‌نشان استقلال برای فینال جام حذفی

آبی‌پوشان در نیمه‌نهایی جام حذفی نساجی را با چهار گل شکست دادند

نخستین بازی نیمه‌نهایی جام حذفی با برتری چهار بر صفر استقلال مقابل نساجی به پایان رسید- عکس از استقلال آنلاین

نخستین بازی نیمه‌نهایی جام حذفی با برتری چهار بر صفر استقلال مقابل نساجی به پایان رسید. استقلال که قهرمانی در لیگ برتر را به رقیبش پرسپولیس واگذار کرد، انگیزه زیادی برای فتح جام حذفی دارد و در حضور تماشاگرانش این بازی را تهاجمی شروع کرد.

حمله‌های اولیه استقلال نتیجه نداد، تا اینکه آرش رضاوند در دقیقه ۲۳ روی یک کرنر با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد. رضاوند ۱۰ دقیقه بعد با توپ‌ربایی در پشت محوطه جریمه می‌خواست قایدی را تک‌به‌تک کند، ولی علیرضا ابراهیمی، مدافع نساجی، مسیر توپ را تغییر داد تا دروازه خودی باز شود.

بازی در نیمه دوم هم یکطرفه بود و استقلال برای زدن گل‌های بعدی حریف را تحت فشار قرار داد. ستاره استقلال در این نیمه محمد محبی بود که در دقایق ۵۷ و ۸۸ دو بار دروازه نساجی را باز کرد.

سا پینتو بعد از این برد پرگل گفت: «فکر می‌کنم که بازی خیلی عالی انجام دادیم و موقعیت گلزنی زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم خیلی گل‌های بیشتری بزنیم. فکر می‌کنم با توجه به کیفیتی که در بازی داشتیم، نتیجه منصفانه است. این راحت نیست تیمی را هدایت کنید که شش - هفت ماه است پولی دریافت نکرده، اما قولی را از کریمی گرفتیم که نهایتا تا دو روز دیگر به بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات پول پرداخت شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال، در این بازی کارت زرد گرفت تا برای فینال محروم شود، ولی احتمال می‌رود که سعید مهری که غایب بود، به این بازی برسد. استقلال در فینال، با برنده بازی پنجشنبه پرسپولیس – هوادار روبه‌رو خواهد شد. شاگردان گل‌محمدی که به تازگی قهرمان لیگ شدند، بخت زیادی برای بردن این بازی دارند و خانواده فوتبال ایران از حالا منتظر یک دربی دیگر در فینال جام حذفی است.

همزمان با این بازی، بحث تمدید قرارداد سا پینتو هم داغ بود. استقلال در این فصل سوم شد، ولی در اکثر بازی‌های فصل، نمایش تهاجمی و خوبی داشت و بخش زیادی از هواداران خواهان ماندن سرمربی پرتغالی‌اند. تماشاگران استقلال پیش از شروع بازی، طرحی موزاییکی به نام مربی پرتغالی درست کرده بودند و او در نشست خبری از آن‌ها تشکر کرد: «از طرحی که ابتدای بازی با اسم من درست شد تشکر می‌کنم و به آن افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم استحقاق این کار بزرگ را نداشتم و به نظرم بازیکنان کار بزرگی انجام دادند. حس خوب و حمایتی که هواداران از باشگاه و بازیکنان و تیم دارند، ارزشمند است.»

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال، پس از بازی وعده داد که قرارداد سا پینتو به زودی تمدید می‌شود: «قرارداد این مربی تمدید می‌شود و ما اکنون منتظر وکیل ایشان هستیم. قرار است وکیل ساپینتو به تهران بیاید و مذاکرات نهایی را انجام دهیم.»

بیشتر از فوتبال