هادرزفیلد در برابر منچستر یونایتد: اخطار اوله گونار سولشر به بازیکنان کم‌کار

سولشر اذغان کرد که تساوی با هادرزفیلد ممکن است پایان حضور برخی بازیکنان در یونایتد باشد

اوله گونار سولشر تأیید کرد که تساوی منچستر یونایتد با هادرزفیلدتاون، به منزله پایان کار برخی اعضای تیم خواهد بود. یونایتد دیگر بختی برای قرار گرفتن در میان چهار تیم اول لیگ برتر این فصل ندارد.

هادرزفیلد که به دسته یک سقوط کرده، با تساوی ۱-۱، یونایتد را متوقف کرد. گل زود هنگام اسکات مک‌تامینی برای یونایتد در استادیوم جان اسمیت را آیزاک امبنزا جبران کرد.

تیم سولشر دیگر جایی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعدی ندارد، اما اگر بتواند در میان شش تیم اول لیگ برتر به کارش پایان بدهد، در جام اروپا (یوفا) حاضر خواهد بود.

در اتفاقی نادر، الکسیس سانچز از آغاز بازی با هادرزفیلد در زمین بود، ولی بار دیگر ناکارآمدی نشان داد و دقیقه ۵۴ با آسیب‌دیدگی قوزک پا، تعویض شد.

زمزمه‌هایی هست که  این بازیکن اهل شیلی -- که با دستمزد حدود ۳۵۰ هزار پوند در هفته، پردرآمدترین بازیکن یونایتد است – تابستان امسال، یعنی کمتر از ۱۸ ماه پس از پیوستن به منچستر یونایتد، از اولدترافورد خواهد رفت.

در پاسخ به این پرسش که آیا این آخرین حضور سانچز در یونایتد خواهد بود، سولشر گفت که چند بازیکن در خطر خط خوردن‌ هستند.

او گفت: "نمی‌توانم در باره تک تک بازیکنان صحبت کنم، اما این امکان هست که بعضی از آنها آخرین بازی‌شان را برای ما کرده ‌باشند. ولی در مورد افراد چیزی نمی‌گویم."

او افزود: "امروز فقط تک تک بازیکنان مایه ناامیدی نبودند، کل تیم بد بازی کرد."

سولشر همچنین اذعان کرد که روی هم رفته، یونایتد پس از فصلی ناموفق، تنها شایستگی حضور در لیگ یوفای فصل بعد را دارد.

"همیشه بختی هست. ما به خودمان این بخت را دادیم که در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنیم، ولی خیال نمی‌کردیم شدنی باشد. بخت‌های زیادی هم برای به دست آوردن مقام سوم یا چهارم داشتیم، ولی نشد. احتمالا لیگ یوفا جای مناسبی است که سال بعد بازی کنیم."

© The Independent

بیشتر از ورزش