حراج منتخبی از جواهرات بیانسه، ادل و تیلور سوییفت

۱۰۰ قطعه باشکوه شامل یک یاقوت کبود ۱۸ عیار، هشت جفت گوشواره، دو گردنبند و ۱۲ حلقه همگی از الماس در این مجموعه هیجان انگیز گنجانده شده است

گوشواره‌های آویز تیلور سوییفت یکی از جواهرات عرضه شده در حراج هنگ کنگ است- Matt Winkelmeyer / Getty Images via AFP

یکی از مشهورترین کارشناسان جواهر در دنیای ستاره‌ها یک مجموعه باارزش از بهترین‌های چند سال گذشته را برای فروش عرضه کرد.

لورین شوارتز، جواهرساز مشهور و مورد علاقه کارداشیان،ها و بیانسه همراه با دوست دیرینه‌اش فارل ویلیامز یک گنجینه جالب توجه از جواهرات را برای فروش به هنگ‌کنگ برد.

شوارتز، جواهراتی را که موردعلاقه و استفاده ستاره‌های صنعت سینما و سرگرمی بود در فروشگاه تازه راه‌اندازی شده «ژوپیتر» که ویلیامز صاحب آن است عرضه کرد. ۱۰۰ قطعه باشکوه شامل یک یاقوت کبود ۱۸ عیار، هشت جفت گوشواره، دو گردنبند و ۱۲ حلقه همگی از الماس در این مجموعه هیجان انگیز گنجانده شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شوارتز در گفتگویی با نشریه ساوت چاینا مورنینگ پست در مورد آنچه او را به چهره محبوب افراد شناخته‌شده و ستاره‌ها تبدیل می‌کند، صحبت کرد.

او درباره دوستی‌اش با فارل ویلیامز و همکاری‌اش با وی در حراج ژوپیتر گفت: «دوستی ما به بیش از ۲۰ سال قبل برمی‌گردد. زمانی که برندم را راه‌اندازی کردم او یکی از اولین مشتریان من بود و به طور تصادفی با او آشنا شدم. او به من گفت که به دنبال یک الماس زرد است.»

دوستی و همکاری آن‌ها از آن الماس زرد شروع شد و تا امروز که ویلیامز بستر فروش آنلاین جواهر خود به نام «ژوپیتر» را راه انداخت ادامه دارد.

برخی از لحظات درخشش جواهرات لورن شوارتز روی فرش قرمز باعث تغییر سلیقه ستاره‌ها و رو آوردن به مدل و سبک جدیدی از انتخاب زیورآلات شد.

بیانسه در مراسم اسکار ۲۰۰۵ مجموعه مِش را پوشید. گوشواره‌های بلند و یک دستبند که آن زمان بسیار جدید بود.

 همراهی شوارتز و بیانسه ادامه دارد و همچنان باهم لحظات جذابی را در مد خلق می‌کنند.

امسال زمانی که بیانسه برای دریافت تاکنون مین ۲۸ جایزه گرمی خود روی صحنه رفت گوشواره‌های آویز الماسی را به گوش داشت که آن‌ها هم در حراج هنگ‌کنگ برای فروش عرضه شدند.

یکی دیگر از این لحظات به‌یادماندنی که شوارتز خلق کرد آنجلینا جولی در اسکار ۲۰۰۹ بود. به قول خودش «خیلی ساده اما بسیار حساب‌شده»

 تا آن زمان مردم زمردهای بسیار تیره می‌پوشیدند و در شب حتی تیره‌تر به نظر می‌رسید؛ اما شوارتز زمردهای سبز درخشانی را پیدا کرد که بسیار زیبا بودند. وقتی جولی با برد پیت در مراسم اسکار شرکت کرد آغاز یک موج جدید برای این رنگ سبز درخشان بود.

ادل همراه همیشگی شوارتز است. انتخاب بهترین گوشواره‌های بزرگ و خاص الماسی که ادل بپسندد هم کار اوست. یکی از قطعات عرضه‌شده در حراج گوشواره‌ای است که ادل در کنسرت لاس‌وگاس به گوش آویخته بود.

بلیک لایولی، مدل و بازیگر آمریکایی هم از طرفداران پر و پا قرص سلیقه خاص شوارتز است. جواهراتی که همراه با پیراهن مشهور دو رنگ الهام گرفته شده از مجسمه آزادی در شب‌نشینی موزه متروپولیتن پوشیده بود را شوارتز انتخاب کرده بود.

یکی از زیباترین قطعات در حراج هنگ‌کنگ دستبند پهن الماسی است که لایولی در شصت‌و‌یکمین مراسم اهدای جوایز امی در سال ۲۰۰۹ دستش انداخته بود.

بیشتر از مُد و زیبایی