قطع انگشت برای شبیه شدن به هیولای فرازمینی

ریبیرو حدود ۳۵ هزار دلار برای تبدیل‌شدن به «هیولای فرازمینی» هزینه کرده و می‌گوید ۹۸ درصد بدنش تغییر کرده است

ریبریو انگشت اشاره یک دستش را قطع و دست دیگرش را با جراحی به دو نیم تقسیم کرده است- Instagram/@marcelobboy

یک مرد چهل‌ساله برزیلی که به‌دلیل ظاهر منحصربه‌فردش «تغییریافته‌ترین مرد جهان» لقب گرفته است، آخرین تغییرات بدن خود را نمایان کرد: قطع انگشت اشاره‌اش برای اینکه به یک هیولای فرازمینی شبیه شود.

به گزارش دیلی‌میل، مارسلو «بی-بوی» دسوزا ریبیرو به‌دلیل خالکوبی‌های زیاد و عجیب‌وغریب و تغییرات بدنی شدید، ازجمله دندان‌های فلزی دندانه‌دار، ایمپلنت‌های پوستی و زبان شکافته‌اش، معروف است.

 

ریبیرو طی سال‌ها حدود ۳۵ هزار دلار برای تبدیل‌شدن به یک «هیولای فرازمینی» هزینه کرده و می‌گوید ۹۸ درصد بدنش تغییر کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او که دو فرزند و یک نوه دارد، اواخر سال گذشته با جراحی سه جلسه‌ای یکی از دست‌هایش را به دو نیم تقسیم کرده بود.

مارسلو که ۱۵۰۰ خالکوبی، ازجمله خالکوبی کره چشم، و ۲۸ پیرسینگ (حلقه یا تزئیناتی که با سوراخ ‌کردن پوست به بدن وصل می‌شوند) دارد، حلقه بینی ۲۳ میلی‌متری، زبان شکافته و قطعات مصنوعی اضافه‌شده به استخوان‌های ترقوه و آلت تناسلی‌اش را در فهرست محبوب‌ترین‌های خود برمی‌شمارد.


ریبیرو درباره عمل جراحی قبلی که دستش را به دو نیم تقسیم کرد، مدعی است آنهایی که دستش را دیده‌اند به نظرشان جالب آمده، اما جرات انجام آن کار را ندارند. او گفت از کاری که انجام داده، خوشحال است و هیچ تغییر حرکتی در دستش احساس نمی‌کند و حسی کاملا طبیعی دارد.

 

او درباره جراحی قطع انگشت اشاره‌اش هم می‌گوید که پنج روز اول بعد از عمل بسیار دردناک بود، اما الان تقریبا بهبود یافته و کم‌کم به پنجه جدید خود عادت کرده است.

مارسلو درباره واکنش‌هایی که از مردم دریافت می‌کند، می‌گوید اغلب واکنش‌ها مثبت است و مردم کنجکاوند که بدانند این تغییرات واقعی‌اند یا خیر.

بیشتر از جهان