ترامپ ‌با فراخوان اعتراض گفت سه‌شنبه بازداشت خواهد شد

ترامپ: آنارشیست‌های چپ رادیکال، انتخابات ریاست جمهوری را دزدیده‌اند. میهن‌پرستان آمریکایی مانند حیوان‌ها دستگیر می‌شوند، در حالی که جنایتکاران و اراذل چپ اجازه دارند در خیابان‌ها پرسه بزنند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و جورج سوروس، سرمایه‌گذار و کنشگر سیاسی - AFP

دونالد ترامپ، رئيس‌جمهوری سابق آمریکا، از حامیانش خواست تا در برابر توطئه دستگاه قضایی ایالات متحده برای بازداشت او دست به اعتراض بزنند و کشور را پس بگیرند. او گفت رویای آمریکایی مرده است و تورم و جرم و جنایت، شیوه زندگی آمریکایی را نابود کرده است.

ترامپ دفتر دادستانی منطقه منهتن نیویورک را به فساد و سیاسی‌کاری متهم کرد و گفت مدیر دفتر دادستانی منهتن توسط جورج سوروس، سرمایه‌گذار و کنشگر سیاسی، تامین مالی می‌‌شود. 

ترامپ در پیامی که روز شنبه ۱۸ مارس(۲۷ اسفند) در شبکه اجتماعی تروث منتشر کرد نوشت روز سه‌شنبه بازداشت خواهد شد. او از حامیانش خواست تا برای بازپسگیری آمریکا دست به اعتراض بزنند. 

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ابتدای پیام خود نوشت: «ملت ما اکنون جهان سوم و در حال مرگ است. رویای آمریکایی مرده است. آنارشیست‌های چپ رادیکال، انتخابات ریاست جمهوری را دزدیده‌اند. میهن‌پرستان آمریکایی مانند حیوان‌ها دستگیر و در بازداشتگاه‌ها نگاه داشته می‌شوند، در حالی که جنایتکاران و اراذل چپ اجازه دارند در خیابان‌ها پرسه بزنند و بدون اینکه مجازات شوند، بکشند و بسوزانند.»

ترامپ در بخش دیگری از پیام خود از سیاست‌های مهاجرتی و کنترل مرزها به‌شدت انتقاد کرد و نوشت: «میلیون‌ها نفر به‌مانند سیل به خاطر باز بودن مرزهای آمریکا وارد کشور شده‌اند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به‌گفته ترامپ، بسیاری از مهاجران غیرقانونی از زندان‌ها و مراکز نگهداری بیماران روانی وارد آمریکا می‌شوند. به‌گفته رئیس جمهوری سابق آمریکا، جنایت و تورم در حال نابودی شیوه زندگی آمریکایی است.

به گفته رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، «ایالات متحده در وضعیت بحرانی و روی به افولی قرار گرفته است که توسط یک سیاستمدار متقلب که حتی نمی‌داند زنده است یا مرده اداره می‌شود.»

به‌گفته ترامپ، این وضعیت نباید ادامه یابد و لازم است که آمریکایی‌ها اعتراض کنند و کشورشان را پس بگیرند.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در بخش دیگری از پیام خود نوشت: «اطلاعات غیرقانونی درز کرده از دفتر دادستانی فاسد و کاملا سیاسی منطقه‌ای منهتن که اجازه داده است پیشینه تازه‌ای در جرایم خشونت‌آمیز ثبت شود و مدیر آن از طرف جورج سوروس تامین مالی می‌شود، نشان می‌دهد که بدون آن که هیچ جرمی ثابت شده باشد و تنها بر پایه قصه‌هایی که افراد دیگری ساخته‌اند، قرار است کاندیدای پیشرو جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، روز سه‌شنبه هفته آینده بازداشت شود.»

بیشتر از جهان