درخشش خانه‌های مد در مراسم اسکار

ستارگان دنیای تصویر برای بردن آدمک‌های طلایی اسکار به رقابت پرداختند

فن بینگ‌بینگ در نودوپنجمین مراسم جوایز سالانه اسکار  پیراهنی از  مجموعه فاخر خانه مد تونی وارد پوشید-VALERIE MACON / AFP

این روزها ستاره‌ها برای درخشش کمبود صحنه ندارند؛ فصلی پر از رویداد و مراسم اهدای جایزه و شب‌نشینی‌های باشکوه که از سال ۲۰۲۲ با جوایز امی آغاز شد و در آن همه‌چیز از بفتا گرفته که چند هفته پیش برگزار شد، تا جوایز گرمی و گلدن گلوب به چشم ‌می‌خورد.

شب یکشنبه هم ستارگان دنیای تصویر برای بردن آدمک‌های طلایی اسکار به رقابت پرداختند و روی یکی از جذاب‌ترین فرش قرمزهای سال قدم گذاشتند؛ فرش قرمزی که البته امسال به رنگ بژ درآمده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با توجه به برگزاری هفته مد در روزهای قبل از اسکار، توجه به لباس‌ها و مد بیشتر از همیشه بود و نامزدها و مجریان همگی در نظر داشتند با جذاب‌ترین ظاهر ممکن در این مراسم حضور یابند. از پیراهن نقره‌ای فلورانس پیو و پیراهن صورتی والنتینو استفانی هسو گرفته تا ترکیب ورساچه‌‌ای بی‌نظیر آریانا دبوز، واضح است که ستاره‌ها موفق شدند با انتخاب لباس از خانه‌های مد درجه‌ ۱ طرفداران خود در گوشه‌وکنار جهان را شگفت‌زده کنند.

ورساچه

لیدی گاگا، آریانا دبوز و کری کندن به سراغ خانه مد ورساچه رفتند.

ولنتینو

ولنتینو انتخاب فلورانس پیو، استفانی شو و امیلی بلانت بود

دیور

میشل یئو، برنده بهترین بازیگر زن، از مجموعه فاخر دیور ۲۰۲۲ لباسی را برگزیده بود.

رالف لورن

ملاله یوسف زی پیراهنی نقره‌ای و درخشان از رالف لورن به تن داشت

شنل

 ونسا هاجنز و میشل ویلیامز برای این شب مهم به سراغ شنل رفتند.

اگر تصاویر ستاره‌ها از شب اسکار را با لباس‌های متفاوت در رسانه‌های اجتماعی می‌بینید، به این دلیل است که پس از پایان مراسم اهدای جوایز، بسیاری از آن‌ها راهی شب‌نشینی باشکوه «ونتی‌فر» شدند و آنجا لباس دوم خود را پوشیدند.

بیشتر از مُد و زیبایی