هم‌گروهی ایتالیا، ترکیه و سوئیس با ولز در یورو ۲۰۲۰

قرعه‌کشی مسابقات جام‌ملت‌های اروپا برگزار شد

قرعه‌کشی مسابقات فوتبال ملت‌های اروپا در بوداپست انجام شد-Daniel MIHAILESCU / AFP

در قرعه‌کشی یورو 2020، ولز در گروه A با ایتالیا، سوئیس و ترکیه افتاده است و شانس آورده است در گروه دشوارتر B قرار نگرفته است، در حالی که در این گروه، بلژیک، تیم شماره یک جهان، باید برای انجام بازی‌ها به روسیه و دانمارک سفر کند. در عوض، تیم ولز مسابقات را با بازی در مقابل تیم سوئیس در یک زمین بی‌طرف، در پایتخت آذربایجان، آغاز خواهد کرد؛ و پس از آن باز هم در باکو به مصاف ترکیه خواهد رفت. سپس به رم سفر خواهد کرد تا در برابر تیم پرطرفدار این گروه، ایتالیا، بازی کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رایان گیگز، مربی تیم می‌گوید: «از لحاظ لجستیکی دو بازی اول در باکو و بازی سوم در رم برگزار خواهد شد. این برای ما و هواداران خیلی بهتر از این است که بازی دوم را در رم باشیم و برای بازی سوم دوباره به باکو برگردیم. در این مرحله همه بازی‌ها دشوار خواهند بود. تیم سوئیس تیم خوبی است. من شاهد پیشرفت آنها بوده‌ام. ترکیه با فرانسه و ایسلند در یک گروه قرار داشت و با بازی خوب توانست صعود کند، و بدون شک ایتالیا با بردن تمام بازی‌هایش تیم بسیار توانایی است. امیدوارم تا آن موقع ایتالیا همه بازی‌ها را برده باشد و شاید در مقابل ما از تیم ذخیره‌اش استفاده کند. امیدوارم که تا آن زمان ما در مسابقات باقی بمانیم و فکر نمی‌کنم که این فرق زیادی ایجاد کند.»

این تورنمنت اولین مسابقات قهرمانی اروپا خواهد بود که در سرتاسر قاره، در 12 محل مختلف، از دابلین گرفته تا باکو، برگزار خواهد شد. رقابت‌ها روز جمعه 12 ژوئن در رم آغاز خواهد شد و 12 ژوئیه در لندن به پایان خواهد رسید.

 

© The Independent

بیشتر از ورزش