گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های خانواده بکام

دیوید بکام علاوه بر اینکه سفیر تودور و بریتلینگ است، ساعت‌هایی از پتک فیلیپ، رولکس و جیکوب اند کو دارد

 ساعت‌ افراد مشهور همیشه توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

خانواده بکام یکی از معروف‌ترین خانواده‌ها در بین افراد مشهورند که تقریبا هر کدام از اعضای آن، محبوبیت و شهرت خاص خود را دارد. اما بکام‌ها چه ساعت‌هایی به دست می‌بندند؟

نیکولا پلتز: کارتیه پانتر (Cartier Panthère)ــ ۲۴ هزار و ۸۰۰ دلار

نیکولا پلتز، همسر بروکلین و عروس خانواده، در تعطیلات سال نو عکسی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن نه یکی که دو ساعت کارتیه پانتر در اندازه‌های مختلف را به مچ بسته بود.

به گفته وب‌سایت «کی چی می‌پوشد»، هر دو این ساعت‌ها از جنس طلا زرد و با طراحی کلاسیک این مارک‌اند که قیمت مدل کوچک‌تر ۱۹ هزار و ۶۰۰ دلار و ارزش مدل متوسط  ۲۴ هزار و ۸۰۰ دلار براورد می‌شود.

کروز: رولکس ساب‌مارینر دیت‌ (Rolex Submariner Date)ــ ۴۰ هزار دلار

کروز در عکس‌هایی که به مناسبت تولد ۱۸ سالگی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد، ساعت چشم‌نوازش را نشان داد. ساعت او یک رولکس ساب‌مارینر دیت ضدآب با صفحه آبی سلطنتی و نشان‌گرهای درخشان بزرگ است که در یک محفظه از جنس طلای زرد ۱۸ عیار و قاب سراکروم به رنگ آبی سرامیکی هماهنگ شده است.

ویکتوریا: پتک فیلیپ ناتولس «جامبو» (Patek Philippe Nautilus Jumbo)ــ ۱۶۰ هزار دلار

هرچند ستاره موفق پاپ که اکنون به یکی از ستاره‌های مد تبدیل شده، چندین ساعت عجیب‌غریب را به نمایش گذاشته است، به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین مدل مجموعه او یک پتک فیلیپ ناتولس جامبو باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رفرنس ۳۷۰۰ که در سال ۱۹۷۶ از مجموعه اسپرت ناتولس این نشان معرفی شد، در آن زمان به دلیل اندازه بزرگ ۴۰ میلی‌متری‌اش به عنوان «جامبو» شناخته شد و همچنان یک ساعت بسیار ارزشمند است.

این ساعت از طلای زرد ۱۸عیار با صفحه مشکی‌ــ‌آ‌بی و کالیبر حرکت خودکار سخت ساخته شده است. به گفته وب‌سایت سوپرواچمن، تا سال ۲۰۰۶ که تولید این مدل متوقف شد، تنها حدود یک هزار و ۵۰۰ تا آن ساخته شد و این ساعت را به یک نمونه کمیاب و باارزش تبدیل کرد.

رومئو: ریچارد مایل آرام ۰۱۰‌ (Richard Mille RM010)ــ ۱۹۵ هزار دلار

رومئو نیز مثل برادرش از نوجوانی ساعت‌های لوکس به دست می‌بست. به گواهی حساب اینستاگرام سلب‌ واچ اسپاتر (Celeb Watch Spotter) او در ۱۷ سالگی با یک ریچارد میل آرام۰۱۰ دیده شد.

این ساعت یک قاب طلای سفید ۱۸ عیار به قطر ۳۹.۳ میلی‌متر دارد و قیمت آن در بازار دست‌دوم ممکن است تا ۱۹۵ هزار دلار افزایش داشته باشد.

بروکلین: پتک فیلیپ ناتولس ۱‌آر/۵۷۱۱ (Patek Philippe Nautilus 5711/1R)ــ بیش از ۳۵۰ هزار دلار

بروکلین نیز مانند مادرش به ناتولس جامبو علاقه‌مند است و مدل دیگری از این نسل ساعت را به دست می‌بندد.

این ساعت ۴۰ میلی‌متری که در سال ۲۰۰۶ به مناسبت سی‌امین سالگرد فعالیت ناتولس عرضه شد، یک قاب هشت‌ضلعی نمادین جامبو دارد که به همراه بند ساعت از طلای رز ۱۸عیار با صفحه قهوه‌ای‌ شکلاتی ساخته شده‌ است. قاب هشت‌ضلعی روکش براق و لبه‌های صیقلی دارد و طبق گفته کریستیز، با حدود یک هزار و ۲۰۰ نمونه تولیدشده، ارزش آن بیش از ۲۰۰ هزار دلار است.

دیوید: پتک فیلیپ گرند کامپلیکیشنز سلستیال (Patek Philippe Grand Complications Celestial 6102P)‌ــ ۳۷۵ هزار دلار و رولکس دایتونا رینبو (Rolex Daytona Rainbow)‌ــ بیش از یک میلیون دلار

کاپیتان سابق تیم فوتبال انگلستان خانواده خود را هم در انواع ساعت‌ها رهبری می‌کند. به گزارش ریست انتیوزیست (Wrist Enthusiast)، دیوید علاوه بر اینکه سفیر تودور (Tudor) و بریتلینگ (Breitling) است، ساعت‌هایی از پتک فیلیپ، رولکس و جیکوب اند کو دارد.

در بین ساعت‌های دیوید، پتک فیلیپ گرند کامپلیکیشن سلستیال با ۳۷۵ هزار دلار یکی از گران‌قیمت‌ترین‌ها است. قاب ۴۴ میلی‌متری این ساعت از پلاتین ساخته شده و واژه سلستیال به معنی آسمانی، به صفحه آبی تیره آن اشاره دارد که نمای آسمان شب را با ستاره‌ها و کهکشان راه شیری نشان می‌دهد.

علاوه بر این، دیوید یک ساعت رولکس دیتونای رین‌بو دارد که از طلای زرد ۱۸ عیار ساخته شده است و ۳۶ یاقوت کبود باگت رنگین‌کمانی از رنگ‌ها را اطراف قاب آن ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، ۵۶ الماس تراش برلیان روی تیغه‌ها و لبه‌های تاج آن کار شده است. با توجه به زیبایی و کمیاب بودن این ساعت، قیمت آن بین ۴۵۰ هزار تا بیش از یک میلیون دلار متغیر است.

بیشتر از مُد و زیبایی