اشرف حکیمی، تازه‌ترین متهم تجاوز در دنیای فوتبال

مدافع مراکشی پاری‌سن‌ژرمن همزمان با انتخاب در تیم سال ۲۰۲۲ فیفا، با این اتهام روبه‌رو شده است

KARIM JAAFAR / AFP

اشرف حکیمی، مدافع مراکشی پاری‌سن‌ژرمن، به تجاوز جنسی متهم شد. پلیس فرانسه که دوشنبه شکایتی علیه این بازیکن ۲۴ ساله دریافت کرده است، پنجشنبه از او بازجویی کرد. حکیمی در تمرین روز جمعه پاری‌سن‌ژرمن حاضر بود و باشگاه ضمن حمایت از او، اعلام کرد که می‌تواند در بازی شنبه مقابل نانت به میدان برود. به گفته پلیس، حکیمی منعی برای خروج از خاک فرانسه ندارد.

به گزارش یورونیوز، شاکی یک زن ۲۴ ساله است و مدعی شده که حکیمی ماه گذشته در خانه‌اش در غرب پاریس به او تجاوز کرده است، ولی وکیل این بازیکن اتهام‌ها را رد می‌کند. این زن به پلیس گفته که در ماه ژانویه با حکیمی در اینستاگرام آشنا شده و با اتومبیلی که این بازیکن فرستاده به منزلش رفته است. حکیمی بدون اجازه او را لمس و به او تجاوز کرده است. این زن مدعی است که در یک لحظه توانسته است حکیمی را هل بدهد، از خودش دور کند و به دوستی پیام داده تا پیش او برود.

به گزارش مارکا، «هبه ابوک»، همسر حکیمی، بعد از انتشار این خبر به رابطه مشترکشان پایان داده و خواهان طلاق از این بازیکن شده است. ابوک ۳۶ ساله یک بازیگر اسپانیایی است و این زوج دو پسر دارند. او هم مثل حکیمی در مادرید متولد شده است، ولی اصالتش به تونس و لیبی برمی‌گردد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

انتشار این خبر با انتخاب حکیمی در تیم منتخب جهان هم‌زمان شد. او دوشنبه شب در پاریس یکی از بازیکنانی بود که به‌دلیل حضور در تیم منتخب جهان در سال ۲۰۲۲، روی صحنه رفت و جایزه‌اش را دریافت کرد. حکیمی یکی از ستارگان تیم شگفتی‌ساز مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ بود و به اعتقاد گروهی از کارشناسان بهترین مدافع راست فعلی جهان است.

اتهام حکیمی به تجاوز در ادامه اخبار پرشماری است که در هفته‌های گذشته درباره تجاوز ستارگان فوتبال منتشر شده است. دنی آلوز، مدافع راست سابق بارسا و تیم ملی برزیل، ماه گذشته به تجاوز به یک زن در کلوب شبانه‌ای در بارسلون متهم شد و هم‌اکنون، در زندانی دراین شهر به سر می‌برد. روبینیو، مهاجم سابق تیم ملی برزیل، هم هفته گذشته به جرم تجاوز گروهی به ۹ سال زندان در کشورش محکوم شد.

میسون گرینوود، مهاجم ۲۱ ساله باشگاه منچستریونایتد، هم سال گذشته به تجاوز متهم شد و این باشگاه حضور او در تیم را تعلیق کرد، ولی او به تازگی از این اتهام‌ها تبرئه شده و باشگاه در حال بررسی شرایط برای حضور دوباره‌اش در تیم است. بنژامین مندی، مدافع فرانسوی منچسترسیتی، هم بابت اتهام‌های متعدد تجاوز مدتی را در زندان گذراند، ولی به‌تازگی از بیشتر این اتهام‌ها تبرئه شده و رسیدگی قضایی به پرونده‌های باقی‌مانده ادامه دارد.

بیشتر از فوتبال