تکرار حرکت کانتونا در لیگ برتر والیبال

محمدرضا حضرت‌پور، ملی‌پوش پیکان، بعد از شکست تیمش با هواداران هراز آمل درگیر شد

محمدرضا حضرت‌پور، ملی‌پوش پیکان- Fars News

نیمه‌نهایی سوپرلیگ والیبال یک پایان عجیب و البته تلخ داشت. در پایان این بازی حساس که هراز آمل با شکست دادن پیکان توانست به فینال برسد، محمدرضا حضرت‌پور، لیبروی ملی‌پوش پیکان، به سمت سکوهای تیم میهمان رفت و با هواداران تیم هراز آمل درگیر شد.

بلافاصله بعد از امتیاز آخر تیم هراز آمل، حضرت‌پور ناگهان به داخل سکوی تماشاگران میهمان پرید و یکی از آن‌ها را با مشت زد. این صحنه مشابه درگیری اریک کانتونا، ستاره سابق منچستریونایتد، با یک هوادار کریستال پالاس در سال ۱۹۹۵ بود. کانتونا به‌دلیل لگدی که به این تماشاگر زد با محرومیتی هشت ماهه روبرو شد. بعدا مشخص شد که دلیل حمله کانتونا، فحاشی این تماشاگر به او بوده است.

پوریا فیاضی، بازیکن پیکان، به سایت ورزش سه گفت که تماشاگران هراز آمل در تمام طول جریان بازی به آن‌ها فحاشی می‌کردند و همین موضوع، دلیل عصبانیت حضرت‌پور بوده است.

بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل، درباره درگیری حضرت‌پور، بازیکن حریف، گفت: «خودش باید جواب بدهد. من وقتی جنجال اتفاق افتاد صحنه را ندیدم. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. باید فدراسیون و کمیته انضباطی این فضا را مدیریت کنند. در جریان بازی بازیکنان من کمترین اعتراض را داشتند و آگاه بازی کردند و بازی اخلاق‌مداری را انجام دادند. باید یاد بگیریم بازی را مدیریت کنیم و مربی باید فضای داخل زمین را مدیریت کند. قبل از بازی نگران داوری بودم ولی واقعا داوری خوبی انجام داد و کم‌اشتباه بود، اما بر او فشار آوردند و این کار باعث شد سکوها هم ملتهب شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رضا قرا، کاپیتان هراز آمل، هم از رفتار حضرت‌پور انتقاد کرد و گفت: «بازی همیشه برد و باخت دارد. بچه‌های ما خوب بازی کردند و توانستیم ببریم، اما آخر بازی اتفاقات قشنگی نیفتاد. این حرکت‌ها از یک‌سری بازیکنان که ملی‌پوش هستند، قشنگ نیست.»

او درباره فحاشی تماشاگران در این بازی گفت: «وقتی من داشتم می‌رفتم به تماشاگران خودمان گفتم کاری نکنید. کاری هم نکردند. واکنش هواداران و لیدرهای پیکان بود. از یک جوانی که اول راهش است، این کارها قشنگ نیست.»

این دومین بازی سری نیمه‌نهایی بین دو تیم در سالن والیبال ورزشگاه آزادی بود و هراز آمل که بازی اول را سه بر صفر برده بود در این بازی هم حریفش را سه بر یک شکست داد تا فینالیست لیگ برتر والیبال شود. حریف آن‌ها در فینال تیم شهداب یزد خواهد بود.

بیشتر از ورزش