پدر همجنسگرای مجردی که یک دختر معلول را به فرزندخواندگی پذیرفت

لوکا تراپانیز، سال‌ها داوطلبانه از افراد معلول در شهر ناپل مراقبت می‌کرد

Pixabay

مردی ایتالیایی که همجنسگرا و مجرد است بعد از پذیرفتن دختری مبتلا به سندرم دان به فرزند خواندگی، که توسط ۲۰ خانواده رد شده بود، در رسانه‌های اجتماعی مورد ستایش قرار گرفت.

لوکا تراپانیز ۴۱ ساله بعد از آن که سال‌ها داوطلبانه به مراقبت از افراد معلول در شهر ناپل پرداخت، دخترش آلبا را در ماه ژوییه ۲۰۱۷ به فرزندخواندگی پذیرفت.

 

 

فرزندخواندگی بعد از آن اتفاق افتاد که آقای تراپانیز از دوست‌پسرش جدا شد، آنها با هم سازمان خیریه‌ای را تاسیس کرده‌اند که وقف کمک به افراد معلول است.

اما این فرد خیر به خاطر قوانین فرزندخواندگی سخت ایتالیا که فقط تحت شرایطی خاص به والدین مجرد اجاره فرزندخواندگی می‌دهد، در آغاز با مشکل مواجه بود.

وی به بی‌بی‌سی گفت: «به من گفته شد که من تنها می‌توانم کودکی معلول یا با مشکلات رفتاری را به فرزندخواندگی بپذیرم. من با این قضیه هیچ مشکلی نداشتم.»

او در نهایت به آلبا می‌رسد که در آن زمان تنها ۳۰ روز داشته و مادرش او را بعد از زایمان ترک کرده بود. 

آقای تراپانیز گفت: «وقتی اولین بار او را در آغوش گرفتم غرق در شادی و شعف شدم. از همان لحظه اول احساس کردم او دختر من است.»

اکنون پدر این ترک‌فرزند مرتبا از آلبا در اینستاگرام پست می‌گذارد و عکسی‌هایی دلگرم‌کننده از رابطه پدر و دختری ایشان هنگام بازی در پارک یا خانه را به اشتراک می‌گذارد.

آقای تراپانیز اکنون به خاطر محبوبیت پست‌های خویش بیش از ۱۵۴ هزار فالوئر دارد.

یکی از عکس‌های اخیر، آقای تراپانیز را هنگام مسواک کردن دندان‌های آلبا در دستشویی خانه آنها نشان می‌دهد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Luca Trapanese (@trapaluca) on

شخصی پای این عکس نوشت: «پدر سال» و فرد دیگری افزود: «این دخترک خیلی خوش‌شانس است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی