رونالدو بهترین بازیکن ماه لیگ برتر عربستان شناخته شد

این بازیکن تازه‌وارد باشگاه النصر عربستان در چهار بازی هشت گل به ثمر رساند

درخشش رونالدو به تثبیت جایگاه باشگاه النصر در بالای جدول لیگ برتر عربستان کمک کرد ـ AFP

کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن هشت گل در چهار بازی برای باشگاه النصر، بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر عربستان سعودی انتخاب شد.

این فوق‌ستاره پرتغالی که در ماه ژانویه نه گلی به ثمر رساند نه پاس‌ِ گل داد، ولی سرانجام در باشگاه جدیدش به خوبی جا افتاد و هشت گل برای باشگاه النصر به نام خود ثبت کرد. او دو پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. 

درخشش رونالدو به تثبیت جایگاه باشگاه النصر در بالای جدول لیگ برتر عربستان سعودی کمک کرد. او با تلاش‌هایش توانست جایزه ماهانه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر عربستان سعودی را نیز به دست آورد. این جایزه پیش از او به سالم الدوسری از باشگاه الهلال اهدا شده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رونالدوی ۳۸ ساله روز سوم فوریه مقابل الفاتح گلزنی کرد و شش روز پس از آن نیز با چهار گل‌ که همه آن‌ها را خودش به ثمر رساند، پیروزی تیمش را مقابل الوحده رقم زد. این ملی‌پوش پرتغالی سپس دو پاس‌گل برای تیم جدیدش مقابل التعاون پدید آورد و پس از آن با سه گل دیگر، تیم خود را در بازی خارج از خانه مقابل تیم داماک به پیروزی رساند.

کریستیانو رونالدو، پردرآمدترین ورزشکار جهان، اواسط دی‌ سال جاری خورشیدی پس از امضای قرارداد خیره‌کننده ۱۷۵ میلیون دلاری با تیم النصر عربستان سعودی، همراه خانواده‌اش به ریاض نقل‌ مکان کرد. 

او درباره انتخاب جنجالی‌اش برای باشگاه النصر، تاکید کرد که «فرصت‌های بسیاری» برای پیوستن به باشگاه‌های دیگر در اروپا و آمریکای جنوبی داشته است، اما تصمیم گرفته خاورمیانه را انتخاب کند.

مسلی آل معمر، رئیس باشگاه النصر، در جلسه معارفه رونالدو اعلام کرد این فوق‌ستاره از مسئولان باشگاه خواسته با او بدون ارفاق و مانند بقیه اعضای تیم برخورد شود. او در عین حال تاکید کرد که آمدن ستاره پرتغالی نه‌تنها بر این تیم، که بر کل ورزش عربستان سعودی تاثیر خواهد گذاشت. 

در آن جلسه، رودی گارسیا، مربی فرانسوی النصر، نیز ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن رونالدو به باشگاهش، گفت: «کریستیانو رونالدو از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و ما از او استقبال می‌کنیم. من در کل زندگی‌ام بازیکنی مثل رونالدو ندیده‌ام.»

بیشتر از فوتبال