رژیم سلامت و تندرستی شصت‌هزار دلاری مگان مارکل

دوشس ساسکس هر روز صبح ساعت ۴:۳۰، روز خود را با یوگا آغاز می‌کند

مگان مارکل و شاهزاده هری چند ماه پر مشغله را پشت سر گذاشته‌اند. مستند جنجالی هری و مگان از نتفلیکس، پادکست آرکه‌تایپ در اسپاتیفای، و کتاب خاطرات شاهزاده هری با نام «اضافی» هر کدام سروصدای زیادی به پا کردند. اما با همه این اوصاف، مگان مثل همیشه ظاهر درخشانی دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فرقی نمی‌کند عامل ژنتیکی بیشتر موثر است، یا رژیم سلامتی سفت و سخت، در هر حال او به‌عنوان یک زن ۴۱ ساله و مادر دو فرزند که مدام در رسانه‌های اجتماعی در حال نقد شدن است، زیبایی خود را حفظ کرده است.

براساس گزارشی که نشریه ونیتی‌فیر در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده بود، دوشس ساسکس هر روز صبح ساعت ۴:۳۰ روز خود را با یوگا آغاز می‌کند. اما جدای از این، گفته می‌شود که برنامه‌های سلامتی او سالانه ۶۰هزار دلار آمریکا هزینه دارد!

با هم به مواردی که ستاره سابق سریال سوتس به آن‌ها پایبند است، نگاهی می‌اندازیم.

۱- ماسک ال‌ای‌دی (LED) درمانی

به گزارش نشریه «اوکی» مارکل از طرفداران ماسک‌های صورت ال‌ای‌دی است که به‌دلیل مزایای ضدپیری و تحریک کلاژن‌سازی در بهبود شرایط پوست، شهرت دارند.
فوتوتراپی ازجمله مراقبت‌های پوستی افراد مشهوری چون کورتنی کارداشیان، جی‌جی حدید و جنیفر لوپز است.

۲- پیلاتس
مارکل در مصاحبه‌ای با نشریه «وومنز هلث یوکی» (Women’s Health UK) اذعان کرد که پیلاتس بهترین کاری است که می‌توانید برای بدن خودتان بکنید. پیلاتس با دستگاه مگافورمر یک تمرین با شدت بالا و کم‌عارضه است که می‌تواند بلافاصله بدن شما را تغییر دهد. به گزارش نشریه «هلو» او یک دستگاه مگافورمر در خانه دارد.

۳- نوشیدنی سبز ویتامیکس
کیل، سیب سبز، برگ جعفری، خیار، کرفس و زنجبیل مواد اولیه نوشیدنی سبز عزیز مارکل‌اند. طبق گزارش‌ها، دوشس کافئین مصرف نمی‌کند و طبق گفته خودش «نوشیدنی سبز برای من یک فلسفه غذا به‌عنوان دارو است». او قبلا در مصاحبه‌ای با «اسکوایر» گفته بود که بدون ویتامیکس خود سفر نمی‌کند.

۴- طب سوزنی و بادکش‌درمانی
مارکل از جمله طرفداران طب سوزنی و بادکش است، و به «بلک‌بورد» در این باره گفت که به اعمال باستانی اعتقادی دیرینه دارد. او می‌گوید طب شرقی زندگی او را تغییر داده و به کاهش میگرن تحمل‌ناپذیرش کمک کرده است.

۵- روان‌درمانی
دوشس ساسکس در مورد مسائل مربوط به سلامت روان زیاد صحبت می‌کند، بنابراین عجیب نیست که در جلسات منظم روان‌درمانی حاضر می‌شود. بر اساس گزارش‌هایی که به‌تازگی در مصاحبه‌ها و کتاب شاهزاده هری منتشر شد، هری نیز از ۱۲ سالگی که مادر خود را از دست داد، به یک درمانگر مراجعه کرده است.
هری در مصاحبه‌ای که با اپرا وینفری داشت، گفت: «می‌دانستم اگر روان‌درمانی نکنم، زنی را که بتوانم بقیه عمر را با او سپری کنم، از دست خواهم داد».

۶- یوگا
یوگا بخشی از زندگی روزمره مارکل است و با توجه به این که مادرش دوریا راگلند، یک معلم سابق یوگاست، چندان عجیب نیست. مارکل در گفت‌وگو با مجله «وومنز هلث» گفت که عاشق کلاس‌های وینیاساست و اگر با موسیقی هیپ‌هاپ و در اتاقی با نور شمع انجام شود، بهترین است.

۷- رژیم غذایی سالم
مارکل به وضوح به سلامتی خود توجه دارد، و در این راستا مراقب است چه می‌خورد. به نوشته «ووگ»، مگان و هری هر روز غذای خانگی و در بعضی موقعیت‌ها غذای کاملا گیاهی رستوران کلوئه را می‌خورند. غذاهای مورد علاقه او شامل سوپ جو، سالاد و ترکیبی از هوموس، کراکر و هویج‌های کوچک برای میان‌وعده است.

۸-برنامه سفت و سخت مراقبت از پوست
مگان قبلا در مصاحبه‌هایی از محصولات مورد علاقه‌اش برای مراقبت از پوست صحبت کرده است. لایه‌بردار برند تاچا، پارچه‌های پاک کننده بیوره، سرم‌های صورت کیت سامرویل و پرایمر آرایشی لورا مرسیه ازجمله محصولات مورد علاقه او محسوب می‌شوند. او در مصاحبه‌ای با «بیرچ‌باکس» در سال ۲۰۱۴ از علاقه‌اش به ماساژ صورت و تاثیر واقعی آن صحبت کرد.

۹- پروبیوتیک برای پرواززدگی
مارکل در یک پست  قدیمی وبلاگ درباره مصرف پروبیوتیک برای درمان عوارض پرواززدگی (جت‌لگ که به تاثیر پروازهای طولانی بر بدن اشاره دارد) نوشته بود. او این پروبیوتیک را به‌همراه مقدار زیادی آب برای از بین بردن نفخ و سلامت روده، برای مقابله با «پرواززدگی» موثر می‌داند.

۱۰-مراقبت‌های زیبایی تخصصی سارا چپمن
سارا چپمن یک متخصص پوست مشهور انگلیسی است که «تکنیک ماساژ صورت» امضای اوست. سارا چپمن متخصص پوست افراد مشهوری چون ویکتوریا بکام و نائومی واتس است. او همچنین پوست مارکل را برای بزرگ‌ترین رویداد‌های سلطنتی، ازجمله جشن پلاتینیوم ملکه، و جشن ازدواجش با شاهزاده هری در سال ۲۰۱۸ آماده کرده است. هزینه درمان در کلینیک چپمن برای چهار جلسه، حدود ۲۵۰۰ دلار است.

بیشتر از مُد و زیبایی