آرایشگر محبوب کیم کارداشیان و جنیفر لوپز را بشناسید

نشریه مد و زیبایی ووگ به اپلتون لقب «ستاره مو» داده است

از مشتریان فرش قرمز او می‌توان به جنیفر لوپز، کیم کارداشیان، آریانا گرانده و کیتی پری اشاره کرد-instagram/chrisappleton1

پشت هر طره موی زیبایی که روی فرش قرمزها می‌بینید، یک آرایشگر فوق‌العاده ایستاده است که معنای تفاوت بین یک مدل موی معمولی و یک نماد زیبایی را به ما یادآوری می‌کند، البته همراه با دستمزدهای چند هزار دلاری.

کریس اپلتون به‌دلیل کارش به‌عنوان یک آرایشگر پرآوازه جهانی و شناخته شده، از لس‌آنجلس تا نیویورک و از لندن تا پاریس، بسیار موردتوجه برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت موسیقی، سرگرمی، مد و تبلیغات برای هنر خاص و منحصربه‌فردش قرار گرفته است.

آخرین نمونه کارهای او را در ظاهر چشمگیر جنیفر لوپز در مراسم اهدای جوایز گرمی دیدیم. یادمان باشد آرایش موی روز عروسی لوپز هم کار او بود. ظاهر خاص و موهای کیم کارداشیان هم کار دست او است.

مدل‌های برجسته اپلتون که در نشریه مد و زیبایی ووگ نسخه بریتانیا به «ستاره مو» لقب گرفته است، روی جلد و در صفحات اصلی مجلات سطح بالایی مانند Vogue, هارپر، بازار، ووگ، ونیتیفر و دیگر نشریات برتر مد و زیبایی خودنمایی می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 استعداد او را برخی از بزرگ‌ترین و نمادین‌ترین خانه‌های مد‌، ازجمله شنل، ویوین وست‌وود، فندی، موسکینو، دلچه و گابانا، ولنتینو، سن لوران، تام‌فورد و بربری برای نمایش‌های فصلی و هفته‌های مد‌ به کار گرفته‌اند.

از مشتریان فرش قرمز او می‌توان به جنیفر لوپز، کیم کارداشیان، آریانا گرانده و کیتی پری اشاره کرد. توجه بی‌عیب و نقص به جزئیات، همراه با دید خلاقانه رشک‌برانگیز، اپلتون را به یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین آرایشگران امروزی تبدیل کرده است.

اپلتون در یک مصاحبه به نشریه گی‌تایم بریتانیا درباره شروع کارش می‌گوید: «من همیشه مجذوب قدرت دگرگونی بودم. وقتی پسربچه بودم موهای مادرم را آرایش می‌کردم. متوجه شدم که وقتی مامان بلند می‌شد و در آینه نگاه می‌کرد، شانه‌هایش عقب می‌رفت و قدش بلندتر می‌شد و برای یک دقیقه فراموش می‌کرد که کیست... به نظر می‌رسید که شخصی دیگر است. آن زمان بود که فهمیدم چقدر قدرتمند هستیم، چرا که ما نه‌تنها باعث می‌شویم افراد خوب به نظر برسند، بلکه باعث می‌شویم آن‌ها احساس خوبی هم داشته باشند... و این یک چیز ویژه است.»

مدتی بعد از شروع کار حرفه‌ای، پای اپلتون به دنیای ستاره‌ها باز شد. جایی که تا اکنون در آن به‌عنوان یک معجزه‌گر مو ماندگار شده است.

او می‌گوید: «اولین کاری که در لس‌آنجلس انجام دادم در یک موزیک ویدیوی جی‌لو بود و واقعا برای انجام آن عصبی بودم. کار با ستاره‌ها و چهره‌های مشهور متفاوت است، زیرا شما مجبور نیستید فقط آن‌ها را به‌عنوان یک شخص راضی کنید، بلکه تمام دنیا را دارید که قرار است کارتان را قضاوت کنند.»

یکی از مشتری‌های پروپاقرص او کیم کارداشیان است که به‌طور اتفاقی زیر دست او نشست.

کیم درباره آن روز می‌گوید که به پیشنهاد کانیه وست (همسر سابقش) سراغ اپلتون رفته است و از آن روز به گواه رسانه‌های اجتماعی، دوستی عمیقی هم بین آن‌ها شکل گرفته است.

اپلتون مانند ستاره‌هایی که موهایشان را کوتاه می‌کند، در رسانه‌های اجتماعی بسیار فعال است. او در پاسخ به این سوال که آیا رسانه‌های اجتماعی و عناوین، او را در مورد ارائه چیزی تازه و جدید عصبی می‌کند، گفت: «من از منفی‌بافی یا هر چیز دیگری نمی‌ترسم. من بحث‌وجدل را دوست دارم. فکر می‌کنم اگر کسی در‌مورد کارتان بحثی ندارد، پس شما کارتان را به‌درستی انجام نمی‌دهید، یعنی اگر مردم مثلا می‌گویند (حالا هر چی)... اگر می‌خواهید کاری متفاوت انجام دهید و سعی می‌کنید از حد و مرزها فراتر روید، خوب است که این بحث‌وجدل‌ها را داشته باشید. مثل وقتی که یک آیفون جدید یا یک ماشین جدید بیرون می‌آید و همه آن مدل جدید را دوست ندارند و می‌گویند من مدل قدیمی را ترجیح می‌دهم و بعد به آن عادت می‌کنند. برای من مهم نیست که مردم از چیزی مطمئن نباشند، چرا که به آن عادت می‌کنند. من دوست دارم که بتوانیم مردم را به تفکر وادار کنیم.»

بیشتر از مُد و زیبایی