کیم کارداشیان دیگر به اندازه گذشته عکس‌های برهنه نمی‌گیرد

کارداشیان می‌گوید درحال «تکامل» است و نیازی نمی‌بنید که همیشه «جذاب» به نظر بیاید

 ۱۵۲ میلیون نفر حساب اینستاگرام کیم کارداشیان را دنبال می‌کنندDimitrios Kambouris / AFP

کیم کارداشیان وست گفته است «به خودش آمده» و دیگر در اینستاگرام عکس‌های برهنه یا با مایوی شنا به اشتراک نمی‌گذارد.

از این ستاره تلویزیون در مصاحبه‌ای تلویزیونی درباره این ادعا پرسیده شد که آیا او به خاطر اظهارنظر همسرش، کانیه وست، که گفته بود طرز لباس پوشیدن او کارش را «تحت تاثیر» قرار می‌دهد، «اخیرا کمتر جذاب» لباس می‌پوشد؟

کیم کارداشیان ۳۹ ساله به خبرنگار«کات» گفت: «به نظرم کمی تاثیر داشته است، ولی مطمئن نیستم که من فقط به خاطر این که همسرم گفته پوشیدن لباس بیش از حد لختی زیاده‌کاری است و او با آن راحت نیست، لباس پوشیدن خود را عوض کرده‌ام. من به او گوش می‌دهم و درکش می‌کنم ولی به هر صورت دست آخر او کاملا به من آزادی می‌دهد که هر طور می‌خواهم لباس بپوشم و طوری که می‌خواهم باشم. اما خود من به نوعی در این باره به خودم آمده بودم».

او که مادر چهار فرزند است توضیح داد چگونه اخیرا درباره بعضی از عکس‌هایی که قبلا در اینستاگرام، که در آن ۱۵۲ میلیون فالوئر دارد، منتشر کرده به تعمق و بازاندیشی پرداخته است.

او گفت: «به این نتیجه رسیدم که نمی‌توانم بدون این که تقریبا مدام کاملا برهنه باشم،  جلوی فرزندانم اینستاگرامم را ورق بزنم».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم کارداشیان توضیح داد که همچنین نگران تاثیر احتمالی پست‌های اینستاگرامش بر اقدامات او در راستای اصلاحات عدالت قضایی است.

او گفت: «همچنین با خود فکر کردم که مثلا «من روزی به کاخ سفید رفتم و فردایش عکسی دیوانه‌وار با مایوی شنا منتشر کردم» و خدا خدا می‌کردم «کاش آنها این عکس را نبینند. چون باید هفته بعد دوباره آنجا برگردم.»

این کارآفرین همچنین افزود در حال «تکامل» است و دیگر نیازی نمی‌بنید که «همیشه جذاب» به نظر بیاید. 

کارداشیان گفت: «نه این که آن عکس‌ها را می‌گرفتم که همیشه جذاب به نظر بیایم ولی احساس می‌کنم دیگر آنقدر هم اهمیت نمی‌دهم که هزارتا عکس لختی در مایوی شنا با لباس نازک بگیرم.» و توضیح داد چگونه پیش از این ساعات زیادی را در تعطیلات صرف عکس گرفتن برای اینستاگرام می‌کرده است.

خانم کارداشیان درباره رویکرد جدید خود گفت: «در واقع می‌خواهم فقط کمی استراحت کنم. دیگر نمی‌خواهم مانند گذشته زمان ارزشمند تعطیلاتم را صرف عکس گرفتن کنم. آن وقتها تا به خانه می‌رسیدم سریع با خودم فکرمی‌کردم که فلان جا پس‌زمینه خوبی برای عکس گرفتن است و بهمان عکس پست خوبی برای اینستاگرام خواهد شد. یا فلان جای دیگر زمینه بهتری برای عکس دارد یا از جایی ذوق زده می‌شدم که امکانات مختلفی برای گرفتن عکس‌های گوناگون داشت و با خود می‌گفتم این بی‌نظیر خواهد شد. حالا این طوری شده‌ام که می‌گویم بیا و در لحظه حال زندگی کن و از آن لذت ببر، اگر اتفاقا عکسی هم گرفتی که چه بهتر».

© The Independent

بیشتر از زندگی