محدودیت‌های مالی و حقوقی قوه قضاییه ایران برای کارمندان «ایران اینترنشنال»

خبرگزاری میزان: سربازان گم‌نام امام زمان فعالیت‌های این شبکه را رصد کردند

عکس از وب‌سایت ایران اینترنشنال

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی از محدودیت‌های مالی و حقوقی برای کارمندان تلویزیون «ایران اینترنشنال» خبر داد.

بنا بر ادعای میزان، این شبکه تلویزیونی به براندازی متهم شده و برای عناصر موثر و کلیدی این شبکه تلویزیونی محدودیت‌های مالی اعمال شده است.

میزان با طرح این ادعا که این شبکه تلویزیونی با عربستان سعودی و اسرائیل در ارتباط است،‌ گزارش داده که فعالیت‌های این رسانه به دقت از سوی سربازان گمنام امام زمان رصد شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حمید بعیدی‌نژاد، ‌سفیر ایران در لندن نیز اخیرا در توییتر خود اعلام کرده بود که از شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال و تلویزیون‌های «من و تو» و «بی‌بی‌سی‌ فارسی» به اتهام تشویق معترضان در ایران به آنچه که خشونت خوانده شده، به افکام، نهاد ناظر بر عملکرد رسانه‌ها در بریتانیا، شکایت کرده است.

توقیف اموال و محدودیت‌های مالی برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایرانی مقیم کشورهای خارجی، در گذشته نیز سابقه داشته و  این محدودیت‌ها در مورد خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مستقل و کارمندان بی‌بی‌سی فارسی وجود داشته است.

وب‌سایت ایران اینترنشنال ضمن بازتاب این خبر نوشته است که کارمندان این شبکه تلویزیونی به دلیل پوشش اعتراض‌های اخیر در ایران ممنوع‌المعامله شد‌ه‌اند.

این شبکه تلویزیونی در جریان اعتراض‌های مردمی هفته گذشته در ایران و قطعی اینترنت به طور ۲۴ ساعته اخبار مربوط به این اعتراض‌ها را پوشش می‌داد.

بیشتر از