طراحی مشترک نایک و تیفانی در تولید کفش

قیمت این کفش‌ها که پیش‌بینی می‌شود بهار امسال و در تعداد بسیار محدود عرضه شوند، ۴۰۰ دلار خواهد بود

این همکاری در ادامه جشن چهلمین سالگرد مدل «ایرفورس وان» نایک رخ داده است و اولین مشارکت رسمی این دو خانه مد است-Credit: tiffany.com

خانه جواهرات لوکس «تیفانی اند کو» (Tiffany & Co) و نایک، تولیدکننده  ورزشی معروف، از اولین همکاری خود در تولید کفش ورزشی «ایر فورس وان» خبر دادند.

هر دو شرکت اواخر هفته گذشته در رسانه‌های اجتماعی خود با انتشار تصویر یک جعبه کفش به رنگ آبی تیفانی و با نشان نایک، هواداران را برای اعلام این خبر آماده کرده بودند.

این کفش یک جفت کتانی از جنس نوبوک مشکی است که با رنگ آبی نمادین تیفانی مزین شده است. این همکاری در ادامه جشن چهلمین سالگرد مدل «ایرفورس وان» نایک رخ داده است و اولین مشارکت رسمی این دو خانه مد است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قیمت این کفش‌ها که پیش‌بینی می‌شود بهار امسال و در تعداد بسیار محدود عرضه شوند، ۴۰۰ دلار خواهد بود.

هرچند این اولین همکاری رسمی تیفانی با نایک است، سال ۲۰۰۵، نایک از رنگ‌های تبلیغاتی این خانه جواهر در طراحی کفش‌های «اس‌بی‌دانک» استفاده، و رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کرد.

این همکاری در شرایطی انجام می‌شود که تیفانی می‌کوشد تصویر قدیمی خود را تغییر دهد و مشتریان جوان‌تر را جذب کند. از  سال ۲۰۲۱ که ال‌.وی.ام‌.اش. (Moët Hennessy Louis Vuitton)، خانه جواهر تیفانی را به مجموعه تحت مدیریت خود اضافه کرد، تیفانی پروژه‌های همکاری‌ مشترک را آغاز کرده است. همکاری با بیانسه و جی زی، نمونه‌هایی از این کارزارهای تبلیغاتی به‌شمار می‌روند.

هرچند هنوز این محصول به بازار عرضه نشده است، از محتوای اظهار نظرهای کاربران شبکه‌های اجتماعی به نظر می‌رسد که همکاری نایک و تیفانی برای مجموعه‌داران کفش‌های ورزشی چندان جذاب نبوده است و نتیجه را ناامید‌کننده می‌دانند.

بیشتر از مُد و زیبایی