شاهزاده رضا پهلوی: ۲۲ بهمن را به باشکوه‌ترین روز انقلاب ملی ایران تبدیل کنید

شاهزاده رضا پهلوی گفت اگر پرچم ملی شیروخورشیدنشان ایران را در دست دارید، حرمت آن را حفظ کنید، و پیام‌آور اتحاد، احترام، مدارا و همه ارزش‌های نیک پرچم ایران باشید

شاهزاده رضا پهلوی با انتشار بیانیه‌ای از تمامی ایرانیان سراسر جهان خواست با هر عقیده‌ و باوری در گردهمایی‌ها شنبه آینده، ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) حاضر شوند و ضمن ابراز همبستگی با مبارزان داخل ایران، بار دیگر دنیا را به پشتیبانی موثر از انقلاب ملی ایران فرا بخوانید.

شاهزاده رضا پهلوی، در ابتدای پیام بامداد یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ خویش، خطاب به مردم ایران نوشت: بسیاری از شما در سراسر جهان آماده می‌شوید تا در گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای روز ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) شرکت کنید و بار دیگر دنیا را به پشتیبانی موثر از انقلاب ملی ایران فرا بخوانید.

به‌نوشته شاهزاده رضا پهلوی، انقلابی که قریب به پنج ماه قبل با اسم رمز مهسا، و برای زن-زندگی-آزادی آغاز شد، برای پایان دادن به چهل‌وچهار سال ستم و فلاکتی است که بهمن شوم و فاجعه‌بار ۵۷، برای ایران به بار آورده است.

شاهزاده رضا پهلوی از ایرانیان خارج از کشور خواست تا با همبستگی و اتحادی بیش از پیش، روز ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) امسال را به باشکوه‌ترین روز در تقویم انقلاب ملی ایران تبدیل کنند و شور و انرژی مضاعفی به مردم و مبارزان داخل ایران بدهید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده رضا پهلوی، در بخش دیگری از پیام خود از ایرانیان که در تظاهرات‌های هفته آینده شرکت می‌کنند خواست ضمن به‌رسمیت شناختن اختلاف‌نظرها، هم‌چون همه هفته‌ها و ماه‌های گذشته، بر روی نقاط اشتراک‌تان تمرکز کنند، تا دوشادوش و دست-در-دست هم، صدایی واحد و بلند را در پشتیبانی از انقلاب ایران به گوش رسانه‌ها، افکار عمومی و سیاستمداران کشورهای‌ میزبان برسانند.

شاهزاده رضا پهلوی خطاب به ایرانیان مخالف نظام جمهوری اسلامی نوشت: «از هر دسته و گروهی هستید، چپ یا راست، جمهوری‌خواه یا پادشاهی‌خواه، موافق یا مخالف من، به یکدیگر توهین و بی‌احترامی نکنید.»

شاهزاده رضا پهلوی در انتهای پیام خویش، خواهان حفظ حرمت پرچم ملی شیروخورشیدنشان ایران شد و نوشت: اگر پرچم ملی شیروخورشیدنشان ایران را در دست دارید، حرمت آن را حفظ کنید، و پیام‌آور اتحاد، احترام، مدارا و همه ارزش‌های نیکی باشید که پرچم ایران نماد آن است.