یک ایرانی، که نامش در فهرست دیده‌بان تروریسم آمریکا بود، بازداشت شد

اطلاعات گذرنامه ایرانی فرد بازداشت‌شده در آمریکا نشان می‌دهد که نام او علیرضا حیدری، متولد بهمن‌ ۱۳۷۱ در تهران است

علیرضا حیدری همراه با چهار فرد دیگر، هنگام عبور غیرقانونی از مرزهای مکزیک بازداشت شده است Half Moon Bay, United States

پلیس و ماموران اداره امنیت عمومی آمریکا یک مهاجر غیرقانونی ایرانی را بازداشت کرده‌اند که نام و تاریخ تولدش، با فهرست دیده‌بانی فعالیت‌های تروریستی پلیس فدرال ایالات متحده همخوانی دارد.

اطلاعات گذرنامه ایرانی این فرد که در اختیار پلیس آمریکا قرار دارد، نشان می‌دهد که نام او علیرضا حیدری، ۲۹ ساله، متولد بهمن‌ ۱۳۷۱ در تهران است.

بر اساس ویدیویی که اداره امنیت عمومی آمریکا در این مورد منتشر کرده است، علیرضا حیدری همراه با چهار فرد دیگر، به‌هنگام عبور غیرقانونی از مرزهای مکزیک، بازداشت شده است.

شبکه خبری فاکس‌نیوز روز چهارشنبه، اول فوریه (۱۲ بهمن‌) در گزارشی به ‌نقل از مسئولان اداره امنیت عمومی تگزاس نوشت علیرضا حیدری دوشنبه هفته پیش در مزر «وال ورد»، در غرب هیوستون، پس از توقف خودروی قاچاقچیان، بازداشت شده است.

ویدئوی اداره امنیت عمومی آمریکا نشان می‌دهد که ماموران پلیس، علیرضا حیدری و چهار مهاجر غیرقانونی دیگر را از صندوق‌‌عقب خودروی قاچاقچیان خارج می‌کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس اطلاعات منتشرش شده، پس از بازداشت علیرضا حیدری، مشخص شد که نام او در فهرست دیده‌بان تروریسم پلیس فدرال ایالات متحده ثبت شده است.

به گفته براندون جاد، از مقام‌های ارشد اداره امنیت عمومی آمریکا، اگر اقدامات ماموران این اداره و مقام‌های محلی تگزاس نبود، علیرضا حیدری امروز در خیابان‌های آمریکا آزادانه می‌کوشید به آمریکا و شهروندان این کشور آسیب بزند.

داده‌های پلیس مرزبانی آمریکا نشان می‌دهد که فقط در دسامبر گذشته، ۱۷ مهاجر غیرقانونی در مرزهای ایالات متحده دستگیر شده‌اند که نامشان در فهرست دیده‌بان تروریسم پلیس فدرال ثبت شده است.

نام ۹۸ تن از مهاجران غیرقانونی نیز که سال گذشته میلادی در مرزهای جنوبی آمریکا با مکزیک دستگیر شدند، در فهرست دیده‌بان تروریسم پلیس فدرال ایالات متحده قرار داشت.