برای پدر کیان پیرفلک احضاریه فرستاده شد

به‌گفته اعضای خانواده پیرفلک، اگرچه پدر کیان از بیمارستان ترخیص شده است اما ستون فقرات او آسیب دیده و «قادر به راه رفتن، ایستادن و حتی نشستن نیست»

نیروهای امنیتی وابسته به جمهوری اسلامی در روز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ به افراد حاضر در بازار شهرستان ایذه شلیک کردند که میثم و کیان پیرفلک نیز در این حادثه گلوله خوردند- mehrdad.pirfalak

مهرداد پیرفلک، عموی کیان پیرفلک، با انتشار متنی اینستاگرامی در روز پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۴۰۱، از احضار برادرش، میثم پیرفلک، خبر داد.

مهرداد پیرفلک در این متن اینستاگرامی، ضمن اشاره به «مصیبت عظیم» خانواده پیرفلک، نوشت درست پس از گذشت ۲۴ ساعت از ترخیص میثم پیرفلک، پدر کیان، از بیمارستان و شرایطی که، به‌گفته او، برادرش به «پرستاری و تیمار» نیاز دارد و سایر اعضای خانواده نیز باید در فضای «آشفته»ای که به آنها تحمیل شده «تمرکز» و «آرامش» خود را حفظ کنند، نهادهای امنیتی وابسته به جمهوری اسلامی برادرش را احضار کرده‌اند.

میثم پیرفلک در ادامه این بخش از متن کوتاهش چنین نوشت:«برای برادرم که حتی توان نشستن ندارد و با زخم‌های عمیق و تن بی‌رمق، که فقط با برانکارد می‌توان جابه‌جاش کرد، احضاریه می‌فرستند!!»  

نیروهای امنیتی وابسته به جمهوری اسلامی در روز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ به افراد حاضر در بازار شهرستان ایذه شلیک کردند که میثم و کیان پیرفلک نیز در این حادثه گلوله خوردند. با این‌حال کیان پیرفلک، که در آن لحظه ۱۰ ساله بود، جانش را از دست داد اما پدرش با وجود جراحت‌های عمیقی که برداشت به بیمارستان منتقل شد و پس از ۶۰ روز بهبودی نسبی‌ به‌دست آورد و هفته گذشته نیز از بیمارستان مرخص شد.

با این‌حال مهرداد پیرفلک، دو روز پیش از ترخیص برادرش، نوشت ستون فقرات میثم پیرفلک آسیب دیده است و او در حال حاضر «قادر به راه رفتن، ایستادن و حتی نشستن هم نیست.»

پیش از این نیز سجاد پیرفلک، یکی دیگر از عموهای کیان، اعلام کرد نیروهای حراست از حضور زینب مولایی در محل کارش جلوگیری کردند. او در گفتگویی با وبسایت اعتمادآنلاین توضیح داد مادر کیان «در استخدام آموزش‌وپرورش است» اما وقتی او در روز شنبه، ۱ بهمن ۱۴۰۱، قصد حضور در کلاس درس را داشت، مدیریت مدرسه‌ای که زینب مولایی در آن تدریس می‌کند به او اطلاع داد نمی‌تواند سرکلاس برود و باید خودش را به حراست آموزش‌وپرورش شهرستان ایذه معرفی کند.