لغو نمایش لباسهای زیر ویکتوریا سیکرت

تعداد تماشاگران نمایش مد «ویکتوریا سیکرت» رو به کاهش است

جیجی حدید، مدل آمریکایی در نمایش مد ویکتوریا سیکرت- نوامبر ۲۰۱۸
TIMOTHY A. CLARY / AFP

در پی ماه‌ها گمانه‌زنی، سرانجام «ویکتوریا سیکرت» (طراح، تولید کننده و فروشنده لباس زیر زنانه، عطر و لوازم آرایش، و بزرگترین فروشنده لباس زیر زنانه در آمریکا) نمایش مد خود را (که یکی از بزرگترین رویدادهای سالیانه در دنیای مد است)، لغو کرد.

این تصمیم، روز پنجشنبه، در جریان یک تماس تلفنی جمعی با تحلیلگران، توسط «اِل برند» صاحب فروشگاه لباس زیر، اعلام شد.

به گزارش نشریه  دبلیو دبلیو دی، «استوارت بی برگدوُرفِر»، مدیر مالی و معاون اداری «ال برند»، گفته است:«فکر می‌کنیم مهم است که (راهبردهای) بازاریابی برای «ویکتوریا سیکرت» را تغییر دهیم. ما متوجه هستیم که ارتباط این برند (با مشتریان)، تولیداتش و محتوای احساسی «ویکتوریا سیکرت»، مهم است.»   

برگدورفر ضمن تایید این که نمایش مد «یکی از مهمترین بخش‌های تبلیغ برای این واحد تجارتی، و یکی از چشمگیرترین دستاوردهای بازاریابی (این برند) بوده است»، گفت، حالا «ویکتوریا سیکرت» روی «بهبود موضع برند و بهترین راه ارتباط با مشتری» تمرکز خواهد کرد.

این تاییدیه به دنبال آن صادر شده است که در ماه ژوئیه، شانینا شیخ، یکی از مدل‌های «ویکتوریا سیکرت»، گفت که نمایش سالیانه مد این برند انجام نخواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آن هنگام، شیخ به نشریه دیلی تلگراف استرالیا گفت، نمایش مد «امسال انجام نخواهد شد.»

شیخ افزود: «این چیزی است که به آن عادت ندارم، چون هر سال در این روزها مثل یک فرشته در حال تمرین بودم، اما مطمئنم که در آینده اتفاق‌هایی خواهد افتاد؛ از آن مطمئنم. اطمینان دارم که مشغول کار روی این برند و راه‌های جدید نمایش آن هستند، چون این بهترین شو دنیاست.»

احتمالا عوامل متعددی در تصمیم برای لغو این نمایش مد که اخیرا با جنجال‌هایی نیز همراه بوده است، دخیل بوده است.  

سال گذشته، «اِد رازِک»، مدیر بازاریابی «ال برند»، به مجله ووُگ گفت که به شرکت دادن مدل‌های تراجنسی در شو «ویکتوریا سیکرت» باور ندارد، چون آن شو «فانتزی است.»  اظهارات آقای رازک جنجال فراوانی برانگیخت. 

تعداد تماشاگران شو «ویکتوریا سیکرت» نیز رو به کاهش بود. در سال گذشته این شو تنها ۲۷.۳ میلیون نفر را به خود جلب کرد که کم‌ترین تعداد تماشاگر در تاریخ شوهای «ویکتوریا سیکرت» بوده است.

آقای برگدورفر می‌گوید که از این به بعد، این برند عمدتا روی تولیداتش تمرکز خواهد کرد.

او افزود: «ما معتقدیم که مهمترین چیز، کیفیت تولید، و کیفیت عملکرد ما برای فروش (اجناس‌مان) در فروشگاه‌ها و از طریق اینترنت است.» 

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی