کپی حلقه دزدیده شده کیم کارداشیان

سال ۲۰۱۶ در پاریس، حلقه ۴ میلیون دلاری کیم کارداشیان به سرقت رفت

Jean-Baptiste Lacroix / AFP - ارزش حلقه 20 قیراطی او 4 میلیون دلار بود

پس از آنکه هواداران کیم کارداشیان فکر کردند او حلقه ۲۰ قیراطی نامزدی‌اش را به دست کرده که سه سال پیش در پاریس سرقت شده بود، او واقعیت موضوع را برای آنها توضیح داد.

کیم کارداشیان در عکسی که اخیرا برای تبلیغ عطرهای مجموعه «کی‌کی‌دبلیو دایموندز» گرفته بود در میانی انبوهی از جواهرات الماس حلقه‌ای در انگشت داشت که بسیار شبیه حلقه‌ای بود که سال ۲۰۱۶ در جریان یک سرقت در پاریس از این مدل زیبایی دزدیده شد.

در فاصله کوتاهی پس از انتشار این عکس‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی، هواداران او به شباهت این حلقه با حلقه گم‌شده اشاره کردند و برخی تصور کردند که او حلقه سرقت شده را پس گرفته است.

اما، به گفته کارداشیان، حلقه لورین شوارتز، در این عکس‌ها حلقه اصلی نیست بلکه کپی آن است که توسط این جواهرساز ساخته شده است.

او در برنامه «اینترتینمنت تونایت» اظهار داشت که تمامی این جواهرات را از لورین شوارتز قرض گرفته است. وی گفت: «قرض گرفتن این همه جواهرات ایده جالبی بود و بدون مشکل همه آن‌ها را به او بازگرداندیم. گرفتن این عکس‌ها لذت خاصی داشت چون همه این جواهرات الماس بودند. به نظر من این بهترین راه برای پس گرفتن آن حلقه و دوباره پوشیدن آن بود.»

کارداشیان توضیح داد که خیلی به شوارتز اعتماد دارد، چون دقیقا می‌داند که او چه چیزی می‌خواهد. شوارترز هر دو حلقه نامزدی وی را که کانیه وست به او داده است طراحی کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در ادامه گفت: «وقتی بخواهم چیزی بپوشم، آن را برای آن روز از او قرض می‌گیرم. او کپی حلقه نامزدی دزیده شده را دارد. من بعضی وقت‌ها این حلقه بدل را از او قرض می‌گیرم. واقعا زیباست. ظاهر بسیار زیبایی دارد.»

در سال ۲۰۱۶ در هفته مدل پاریس، یک فرد مسلح حدود ۱۰ میلیون دلار جواهرات، از جمله یک حلقه برش زمرد به ارزش ۴ میلیون دلار، را از کیم کارداشیان سرقت کرد.

پس از این سرقت، کارداشیان در برنامه الن دی‌جنرس گفت که دیگر زیاد به چیزهای مادی فکر نمی‌کند و شخصیت او تغییر کرده است.

او گفت: «من تغییر کرده‌ام. واقعا احساس می‌کنم اتفاقاتی در زندگی می‌افتد تا چیزهایی را به ما بیاموزند. احتمالا از دید مردم پنهان نبوده است. من آدم پر زرق و برقی بودم و واقعا مادی‌گرا بودم. اینکه شما چیزهایی داشته باشید و برای به دست آوردن آن‌ها سخت تلاش کنید اصلا بد نیست و واقعا به تمام انسان‌های موفق دوروبرم افتخار می‌کنم. اما در واقع خوشحالم که بچه‌هایم مادری دارند که اینگونه تغییر کرده است و با این فکر آن‌ها را بزرگ می‌کند. چون من دیگر به آن چیزها بها نمی‌دهم. واقعا بها نمی‌دهم.»

حلقه کارداشیان هرگز به او بازگردانده نشد و بنا بر اعتراف یکی از سارقین نزد پلیس، بقیه جواهرات او ذوب شد و در شهر آنتورپ بلژیک فروخته شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی