بازگشت رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنین

این تنها سریال دیزنی پلاس نیست که رابرت داونی جونیور در آن حضور خواهد یافت

رابرت داونی جونیور در کنار ربکا هال و بن کینگزلی در فرش قرمز اکران «مرد آهنین ۳»، ۱۸ آوریل ۲۰۱۳- LEON NEAL / AFP

جف گلدبلوم به‌تازگی از حضور رابرت داونی جونیور در پروژه‌های آینده «مارول» پرده برداشت.

این بازیگر که نقش «استاد اعظم» را در فیلم «ثور: رگنراک» ایفا کرد، گفت که بازیگر «مرد آهنین» در سریال «چه می‌شد اگر ...؟» حضور خواهد یافت که یک سریال انیمیشن جدید است که به سرنوشت‌هایی متفاوت در فیلم‌های گذشته مارول می‌پردازد. 

دیگر ستارگان جهان سینمایی مارول، از جمله کریس ایونس، مایکل بی جردن و هیلی اتول نیز در سریال‌های دیزنی پلاس حضور خواهند یافت؛ ولی این اولین بار است که هواداران، از بازگشت رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنین باخبر می‌شوند.

جزئیات دیگر این است که وی در کنار «استاد‌ اعظم »حاضر خواهد شد که، به ادعای آقای گلدبلوم، برای ایفای نقشی در فیلم جدید تایکا وایتیتی از مجموعه ثور با نام «ثور: عشق و طوفان» آماده می‌شود.

این تنها سریال دیزنی پلاس نیست که رابرت داونی جونیور در آن حضور خواهد یافت. پیش‌تر در سال جاری میلادی منابع آگاه خبر دادند که او در سریالی که بر اساس شخصیت «قلب‌آهنین» ساخته شده است، نیز ظاهر خواهد شد. در کتاب‌های کمیک، «قلب‌آهنین» نوجوانی نابغه‌ است که میراث تونی استارک را ادامه می‌دهد.

ادعا شده است که حضور این بازیگر تنها به شکل دوبله شخصیت خود و کاری شبیه صداآفرینی اولیه پاول بتانی برای شخصیت «جارویس» خواهد بود.  

این نقش‌آفرینی‌ها احتمالا پس از حضوری کوتاه در فیلم «بیوه سیاه» رخ خواهد داد که ادامه فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و با حضور ستارگانی نظیر اسکارلت جوهانسون، فلورنس پو و دیوید هاربر است. 

دیگر گزارش‌هایی که از مارول در سال جاری میلادی منتشر شده است، شامل خبری است مبنی بر آن که «ولورین» نیز به جهان سینمایی مارول خواهد پیوست. این خبر در تیتراژ پایانی فیلم «مردان اکس» و پیش از معرفی مرحله پنجم آن اعلام شد.

در جلسه پرسش و پاسخ «امپایر» در ماه اوت، کوین فیج، رییس شرکت مارول، از کنار گذاشتن صحنه‌ای در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» خبر داد که اگر در فیلم باقی می‌ماند، برای کودکان به شدت آسیب‌زننده بود. وی همچنین اخیرا از این سخن گفت که اگر تانوس از کمک و پشتیبانی لشکرش بهره‌مند نمی‌شد، کدام یک از ابرقهرمانان فیلم انتقام‌جویان به تنهایی می‌توانست از پس برآید.

«بیوه سیاه» در روز ۱ مه ۲۰۲۰ و سریال «چه می‌شد اگر ...؟» در سال ۲۰۲۱ پخش خواهند شد.

© The Independent

بیشتر از فیلم