بلیت جایگاه ویژه مسابقه تیم منتخب النصر و الهلال با پاری‌ سن‌ژرمن؛ بیش از دو و نیم میلیون دلار

پاری‌ سن‌ژرمن شامگاه پنجشنبه با مسی، امباپه و نیمار در ریاض به مصاف تیم منتخب النصر و الهلال با حضور کریستیانو رونالدو می‌رود

مسی و رونالدو شامگاه پنجشنبه در عربستان سعودی مقابل هم بازی می‌کنند - arabianbusiness.com عکس از

تیم منتخب النصر و الهلال عربستان سعودی روز پنجشنبه ۲۹ دی‌ (۱۹ ژانویه) در ورزشگاه ملک فهد ریاض، به مصاف تیم پاری‌ سن‌ژرمن خواهند رفت؛ مسابقه‌ای که به دلیل حضور دو اسطوره فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی در ترکیب تیم پاریسی و کریستیانو رونالدو در ترکیب النصر عربستان سعودی، بی‌شک به مسابقه‌ای تاریخی و تماشایی تبدیل می‌شود که چشمان صدها میلیون بیننده در سراسر دنیا را به قاب تلویزیون‌ها خیره خواهد کرد.

بر اساس آخرین اخباری که منابع سعودی روز دوشنبه ۲۶ دی‌، منتشر کردند، بلیت قسمت جایگاه ویژه (وی‌آی‌پی) این دیدار با امکانات مخصوص در حال حاضر در مزایده، تا مبلغ ۲.۶ میلیون دلار خریدوفروش می‌شود که به پول ایران بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان است و رکوردی تازه و عجیب در تاریخ فوتبال دنیا محسوب می‌شود.

دلیل خاص بودن این بلیت هم این است که خریدار آن علاوه بر تماشای مسابقه از جایگاه ويژه، می‌تواند پس از بازی یا بین دو نیمه، راهی رختکن‌ها شود تا با لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و سایر ستارگان پاری‌ سن‌ژرمن مانند کیلیان امباپه دیدار کند و عکس یادگاری بگیرد. او همچنین می‌تواند در عکس یادگاری تیم برنده این مسابقه در زمین هم حضور داشته باشد.

این مزایده ظهر پنجشنبه تمام می‌شود. تاکنون مشرف الغامدی، تاجر متمول سعودی و مالک گروه شرکت‌های Aqar One موفق شده در این مزایده بیشترین مبلغ را که ۲.۶ میلیون دلار است، ثبت کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

احتمال افزایش ارزش این بلیت تا روز پنجشنبه وجود دارد و در صورت پیدا شدن مشتری‌های متمول‌تر برای بلیت طلایی، الغامدی برای اینکه بتواند از نزدیک با فوق‌ستارگان جهان فوتبال دیدار کند، باید مبلغ را باز هم بالاتر ببرد. دارنده این بلیت در مراسم نمادین اهدای جام پس از بازی هم شرکت خواهد کرد.

مقام‌های فوتبال سعودی اعلام کرده‌اند که عواید حاصل از این مسابقه به صندوق خیریه احسان عربستان سعودی اختصاص خواهد یافت. 

ترکی آل شیخ، رئیس اداره عمومی ورزش، مد و سرگرمی عربستان سعودی، طراح مزایده خیریه برای فروش بلیت طلایی این مسابقه است؛ مزایده‌ای که ابتدا با مبلغ  ۲۶۸ هزار دلار شروع شد و به‌سرعت بالا رفت.

در همین حال طی روزهای اخیر، شایعه‌ای جدی درباره پیشنهاد ۲۹۹ میلیون دلاری الهلال عربستان سعودی به لیونل مسی هم مطرح شده است. این رقم ۹ میلیون دلار از مبلغ قرارداد رونالدو با النصر بیشتر است و باید دید ستاره ماندگار فوتبال جهان که به‌تازگی با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام‌جهانی شده، آیا در مقابل این مبلغ شگفت‌‌انگیز که حدود دو برابر دستمزدش در پاریس است، وسوسه خواهد شد یا خیر؛ اتفاقی که می‌تواند فوتبال عربستان سعودی و همچنین صنعت توریسم این کشور را دوباره متحول کند.

تیم پاری‌ سن‌ژرمن طبق قراری که پس از مالکیت قطری‌ها در این باشگاه مرسوم شد، هر سال در ماه ژانویه به قطر می‌رود و امسال نیز قبل از دیدار دوستانه با منتخب النصر و الهلال عربستان سعودی، به دوحه سفر می‌کند.

آخرین دیدار مسی و رونالدو، برندگان ۱۲ توپ طلا، به لیگ قهرمانان ۲۱ــ۲۰۲۰ و دیدار تیم‌های بارسلونا و یوونتوس بازمی‌گردد.

ترکی آل شیخ هچنین خبر داد که با رصد بلیت‌فروشی این دیدار دوستانه متوجه شده است که هوادارانی از ۱۷۰ کشور دنیا خواهان خرید بلیت برای تماشای تقابل دوباره مسی و رونالدو در ریاض‌اند. وزارت ورزش عربستان سعودی نیز گفته که بیش از دو میلیون درخواست برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه ریاض دریافت کرده است.

بیشتر از فوتبال