حمایت ضمنی آریانا گرانده از برنی سندرز در انتخابات ۲۰۲۰

«سناتور سندرز ممنونم که به نمایش من آمدید، ممنون که شب من را ساختید»

این موسیقی‌دان متولد فلوریدا با ۶۷.۴ میلیون دنبال کننده، دهمین شخص پرطرفدار در توییتر است- RICH POLK/GETTY/AFP

آن‌طور که در سیاست می‌گویند، هر رای مهم است، ولی وقتی شخصی در توییتر بیش از ۶۰ میلیون فالوئر دارد رای او احتمالا بیشتر از سایرین مهم باشد.

درست ساعاتی قبل از شروع مناظره اخیر دموکرات‌ها، برنی سندرز با خوش‌آمدگویی گرمی از آریانا گرنده مواجه شد که عکس‌هایی از ایشان را در پشت صحنه یکی از کنسرت‌هایش به اشتراک گذاشته و نوشت: «مرد من».  

این پست خواننده ۲۶ ساله ممکن است حمایت رسمی از سناتور ۷۸ ساله ایالت ورمانت نباشد، ولی سخت می‌شود آن را به طریق دیگری تعبیر کرد.

این هنرمند برنده جایزه گرامی با آلبوم‌هایی نظیر «یورز ترولی» و «تنک یو، نکست» نوشت: «سناتور سندرز ممنونم که به نمایش من آمدید، ممنون که شب من را ساختید و تشکر از تمام ارزش‌هایی که پاس می‌دارید».

او به کار پروژه‌ای هم اشاره کرد که «سرشماری» نام دارد و در صدد ثبت‌نام رای‌دهندگان، به ویژه افراد جوان است.

او افزود: «ما تا کنون حدود ۲۰ هزار نفر از جوانان را تنها در نمایش‌های من برای رای دادن ثبت‌نام کرده‌ایم. در ضمن قول می‌دهم که دیگر هیچ‌وقت اینقدر شدید لبخند نزنم».

این موسیقی‌دان متولد ایالت فلوریدا که با ۶۷.۴ میلیون فالوئر دهمین شخص پرطرفدار در توییتر است هیچ‌وقت نقطه‌نظرات سیاسی ترقی‌خواهانه خویش را مخفی نکرده است و الکساندریو اکازیو کورتز هم یک بار طی توییتی «سیاست ترقی‌خواهانه را به عنوان مهمانی رقص آریانا گرانده» توصیف کرد.

سال گذشته خانم گرانده به مجله «اِل» گفت: «اگر شما نظر خود را درباره هر چیز بدهید کلی سر و صدا به پا می‌شود. ولی اگر قرار نباشد حرف خودم را بزنم پس هدف از اینجا بودن چیست؟»

آقای سندرز که به کنسرت او در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا، که همچنین محل وقوع پنجمین مناظره دموکرات‌ها بود، رفته نیز این عکس‌ها را به اشتراک گذاشته است.

او نوشت:‌ «می‌خواهم از آریانا گرانده تشکر کنم نه فقط به خاطر این که هنرمندی بی‌نظیر است بلکه همچنین به خاطر حمایت برجسته وی از عدالت اجتماعی. همه ما باید آماده باشیم -همان‌طور که آریانا نشان داده است- تا به نیابت از تمام کسانی که مشکل دارند بجنگیم. دیدار با او دیشب در آتلانتا عالی بود».

جین سندرز، همسر آقای سندرز نیز تشکر خود را مستقلا توییت کرد.

وی نوشت: «آریانا گرانده ممنونم از حمایتت از نامزدی برنی سندرز برای ریاست‌جمهوری! کنسرت دیشب تو در آتلانتا بی‌نظیر بود!»

© The Independent

بیشتر از جهان