مصاف رونالدو و مسی در عربستان؛ یک بازی غافلگیرکننده و تاریخی

این مسابقه دوستانه نوزدهم ژانویه به میزبانی ریاض برگزار می‌شود

فوتبالیست‌های تیم پاری سن ژرمن فرانسه مقابل تیمی متشکل از سرشناس‌ترین بازیکنان النصر و الهلال قرار می‌گیرند _ AFP

در یک مصاف جنجالی که تا همین چند روز پیش هیچ یک از هواداران فوتبال انتظارش را نداشتند،  قرار است کریستیانو رونالدو در عربستان مقابل رقیب تاریخی خود، لیونل مسی قرار بگیرد.

به گزارش اسکای نیوز عربی، رونالدو، ستاره پرتغالی که به تازگی قراردادی را با تیم النصر عربستان به امضا رسانده و تا تابستان ۲۰۲۵ قرار است در این تیم حضور داشته باشد، در یک ملاقات غیرمنتظره با مسی روبه‌رو می‌شود.

در جریان این مسابقه دوستانه که به میزبانی ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار می‌شود، فوتبالیست‌های تیم پاری سن ژرمن فرانسه مقابل تیمی متشکل از سرشناس‌ترین بازیکنان النصر و الهلال قرار می‌گیرند.

این دیدار روز ۱۹ ژانویه در ورزشگاه مرصول پارک ریاض برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌شود که این دو ستاره با حضور در این بازی توجه زیادی را به خود جلب کنند، به خصوص رونالدو که به تازگی به تیم جدید خود انتقال یافته و عملکرد او زیر ذره‌بین هوادارانش قرار دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس اطلاعات منتشرشده، کریستیانو رونالدو در ازای بازی در تیم النصر عربستان سعودی سالانه مبلغی معادل با ۱۱۷ میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت.

پیش از پیوستن رونالدو به النصر بسیاری از ناظران ورزشی بر این باور بودند که او علاقه دارد همچنان در یکی از تیم‌های لیگ اروپا بازی کند.  

رونالدو، که از سال ۲۰۲۱ به این‌سو مقام برترین گلزن تاریخ فوتبال ملی جهان را یدک می‌کشد، آخرین گل ملی خود برای تیم ملی فوتبال کشورش را در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، و در بازی مقابل تیم ملی فوتبال غنا، به ثمر رساند تا صدوهجدهمین گل ملی‌ را نیز در کارنامه‌اش ثبت کند. 

بیشتر از فوتبال